یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
روحانی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: مرحوم آیت الله مشکینی که به حق استاد اخلاق بودند. در سال های اولیه که به قم مشرف شدم همیشه در حضور ایشان بودم. ایشان شخصیت بسیار بزرگ و فرهیخته ای بودند که هم با زبان درس اخلاق می دادند و هم با عمل .

به گزارش خبرگزاری "حوزه" از اردبیل، سد مخزنی و شبکه آبیاری و زهکشی احمد بیگلو شهرستان مشگین شهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران به بهره‌برداری رسید.

حسن روحانی در آیین افتتاح طرح های صنعت آب استان اردبیل گفت: حضور در استان اردبیل برای من افتخار است، سالیان بسیار مدید از بزرگان این دیار بهره گرفتیم ، مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی که همواره یک موجود با برکت برای این جامعه و مردم استان اردبیل، حوزه علیمه و انقلاب اسلامی بود که یاد ایشان را گرامی می داریم .

وی افزود: مرحوم آیت الله مشکینی که به حق استاد اخلاق بودند. در سال های اولیه که به قم مشرف شدم همیشه در حضور ایشان بودم. ایشان شخصیت بسیار بزرگ و فرهیخته ای بودند که هم با زبان درس اخلاق می دادند و هم با عمل .

روحانی تصریح کرد: الحمدلله امروز 3 سد در استان اردبیل افتتاح شد که این به معنای یک حرکت ارزشمند برای توسعه کشور است . آب را نمی شود تنها با توسعه گره زد بلکه با حیات و زندگی مردم گره خورده است . سدی که درست می شود بحث امنیت و سلامت مردم است ، بنابراین تلاش کنیم از این سرمایه گذاری ها حداکثر استفاده را بکنیم .

لازم به ذکر است ، سد احمدبیگلو سدی مخزنی از نوع خاکی با هسته رسی با حجم مخزن ۲۷.۴ میلیون متر مکعب است که قابلیت تنظیم سالانه ۱۸.۹۲میلیون متر مکعب هدف تامین آب شرب مشگین شهر و روستاهای اطراف و ۲۰۳۵هکتار اراضی کشاورزی منطقه را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha