پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی - سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: همه مبلغین و مبلغات باید با انس و صمیمیتی که با مخاطبان خود برقرار می کنند، درد و مساله واقعی آن ها را شناسایی کرده و در رفع آن کوشا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش رهبران نهضت، گردهمایی بزرگ مبلغات استان تهران، که امروز در تالار شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، با بیان این که ذهنیت جامعه درباره زن، با تفکرات اصیل اسلامی که نزد امام و رهبری می یابیم، فاصله بسیاری دارد، گفت: دشمن سرمایه‌گذاری عظیمی برای بهره مندی و سواستفاده از زنان جامعه به عنوان عاملی قدرتمند، کرده است و به همین جهت مسئولیت عالمان فاضله و مبلغات بیش از گذشته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه خطاب به مبلغات حاضر در جلسه ابراز داشت: همه مبلغین و مبلغات باید با انس و صمیمیتی که با مخاطبان خود برقرار می کنند، درد و مساله واقعی آن ها را شناسایی کرده و در رفع آن کوشا باشند.

وی اظهار داشت: استقامت و صبر بر اساس آیات قرآن دو رکن اساسی در تبلیغ است که مبلغات باید به این دو اصل توجه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما مدیون مجاهدت تبلیغی حضرت زینب(س) هستیم و ما به عنوان سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه خودمان می دانیم که حامی و خادمی کوچک برای شما عزیزان باشیم. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha