جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمک یک نوجوان مسلمان در دستگیری مهاجم زن یهودی درمترو ویسکانسین

حوزه/ یک نوجوان مسلمان در ایالت ویسکانسین آمریکا به پلیس کمک کرد تا مردی را که در اقدامی نژادپرستانه، به زن یهودی در مترو حمله کرده بود، بازدداشت کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ABC، یک نوجوان مسلمان به پلیس کمک کرد، مهاجمی را که در مترو به یک زن یهودی حمله کرده بود بازدداشت  کند.

این نوجوان اهل بروکلین آمریکا برای دستگیری مردی که در مترو به یک یهودی ارتدوکس حمله کرده بود با پلیس همکاری کرد. احمد خلیقه گفت: او پشت مترو مخفی شده بود اما من او را پیدا کردم و به او گفتم مثل ترسوها قایم نشود!

 خلیفه ۱۷ ساله ، سه‌شنبه شب حوالی ساعت ۷ هنگام مسافرت با مترو  در بروکلین سوار شد و ریون جونز ۳۱ ساله را دید که در اقدامی نژادپرستان به صورت یک زن یهودی مشت زد.

خلیفه گفت: او لباس مذهبی یهودیان را پوشیده بود و معلوم بود که یهودی است و من یک مسلمان هستم. مردم تعجب کرده بودند که چرا من به یک یهودی کمک کرده ام! اما من به زنی کمک کردم که در خطر بود و ربطی به این نداشت که او یهودی بود! واقعا باید از خودشان خجالت بکشند!

این نوجوان مسلمان که خانواده وی اهل سودان است ۵ محله آن طرف تر از ایستگاه مترو جونز را دنبال کرد. سپس او را در یک باشگاه دید و با پلیس تماس گرفت.

 وی دراین باره گفت: کاری که کرد بسیار اشتباه بود و من امیدوارم مجازاتی که حقش است نصیبش شود! او باید زندانی شود.

کاری که خلیفه در قبال یک زن یهودی انجام داد، یکی از چندین اقدام قهرمانانه مسلمانان در قبال زنان مسلمان است.

در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ نیز یک زن مسلمان  در مقابل مردی که با نژادپرستی یک پدر و پسر یهودی را در مترو لندن مورد آزار و اذیت قرار داده بود، ایستادگی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha