جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ آیت الله شاهچراغی گفت: اگر ما می‌خواهیم انقلاب اسلامی را یاری کنیم باید به جوانان میدان داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار با جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی شهرستان سمنان، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «من به آینده سخت امید دارم و هر که بخواهد این امید را از مردم بگیرد با دشمنان همراهی کرده است»، اظهار داشت: امید حضرت آقا به جوانان انقلاب است و طلاب و دانشجویان و آنهایی که روحیه انقلابی دارند باید به میدان بیایند و آقا را یاری کنند و همچون گذشته در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی می بایست جوان‌ها به میدان بیایند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به فرمایش پیامبر اکرم (ص) که فرمودند «وقتی من مبعوث شدم جوانان مرا یاری کردند»، تصریح کرد: از صدر اسلام تاکنون جوانان اسلام را یاری کرده اند گرچه بزرگ بزرگترها هم بودند اما جوان ها حضورشان بیشتر جلوه داشته است و الان هم می بایستی جوانان به میدان بیایند و انقلاب و رهبری را یاری کنند.

وی افزود: امام حسین(ع) فرمودند که زندگی دو چیز بیشتر نیست؛ نخست عقیده و دوم جهاد و اگر عقاید ما قرص و محکم باشد و باور کنیم که «می‌توانیم» آنگاه می شود در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایفا نقش کرد.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه حرکت جهادی شروع شده است و می بایست در انقلاب اسلامی به طور جهادی گام برداشت، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی سخت به آینده انقلاب امیدوار هستند ما هم به جوانان امیدواریم و دست یاری به سمت آنان دراز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم و نقاط قوت گذشته را تقویت کنیم تا بتوانیم آینده‌ای امیدوار برای کشور رقم بزنیم، گفت: باید گذشته انقلاب را بررسی و نسبت به افتخارات موجود اقرار کنیم و نسبت به آینده این انقلاب نیز برنامه‌ریزی داشته باشیم تا امید به آینده در میان جامعه تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha