جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به همراه جمعی از مسئولان این سازمان با نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران امروز پنجشنبه به همراه جمعی از مسئولان این سازمان با حضور در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت‌الله حسینی بوشهری، نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار آیت‌الله حسینی بوشهری استاندارد را شاخص معرفی کشور عنوان کرد و افزود: در تمام موضوعات اگر استاندارد نهادینه شده و سلیقه‌ای برخورد نکنند و قوانین استاندارد در همه مباحث رعایت شود کشور به سرعت رشد و ترقی خواهد کرد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اهمیت کیفیت کالا بیان داشت: در کشورهای مختلف برای محصولات خود کشور اعتباری بالایی قائل هستند، اما در کشور ما کالاهایی دیده می‌شود که بعضاً یک‌بار مصرف است و یا بعد از تولید باکیفیت در مرحله اول، در دفعات بعد و صادرات بعدی تقلب و غش ایجاد می‌کنند، مانند خودروها که استاندارد مناسبی در شأن کشور ما دارا نمی‌باشند. امیدوارم در همه محصولات حساسیت و دقت خود را بالاتر ببرید تا شاهد تولیدات باکیفیت و در شأن ایران اسلامی باشیم.

عضوهیئت رئیسه خبرگان رهبری اظهار کرد: امیدواریم سازمان استاندارد طبق گزارشانی که ارائه شد اقدامات و حرکت رو به جلویی داشته باشد و حوزه هم سعی می‌کند همکاری مناسبی به خصوص در موضوع برند حلال و موضوع شناسی فقهی آن با این سازمان داشته باشد. ما مشوق شما هستیم و ان‌شاءالله همه تولیدات ملی ما فاخر و آبرومند باشد.

شایان ‌ذکر است: در ابتدای این دیدار سرکار خانم پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف این مجموعه در توسعه استاندارد در کشور و نسبت به برند حلال و درآمدزایی بالایی که این موضوع می‌تواند برای کشور به همراه داشته باشد؛ ارائه کرد.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha