پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حاج قاسم

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی شیعه شناسی تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی بی شک زمینه ساز محو سیطره و سلطه حکومت های باطل بر جهان و سبب تجلی بیشتر حق در عالم خواهد بود.

آیت پیمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تسلیت و تبریک شهادت این مرد بزرگ و قهرمان نامدار جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی اظهار داشت: روح پرفتوح و مشتاق شهادتِ دو قهرمان توحید و عبودیت و مقاومت و دو فرزند افتخار آفرین جهان تشیع و مجاهدان همراهشان، به ملکوت اعلی عروج کرد و در آغوش خیل شهیدان همیشه جاوید و همیشه زنده و متنعم در نزد پرودگار قرار گرفتند.

وی با تاکید بر این که شهادت افتخار پیروان اهل بیت(ع) و محبینِ خاندان نبوت و رسالت و امامت است و حسین حسین شعار جاودانه و ابدی شیعیان جهان و بلکه تمامی احرار و آزادگان جهان می باشد، گفت: بردگان سرسپرده و ذلیل صهیونیست پلید که بر آمریکا حکمرانی می کنند، کوردلانی هستند که نمی توانند بفهمند که شهادت پایان یک مجاهد فی سبیل الله نیست بلکه شهادت امثال  قاسم سلیمانی، این سپهبدِ قهرمان و اسوه بین المللی جهاد و مقاومت را زنده و جاوید می کند.

وی بیان داشت: بی شک این شهادت سرافرازانه آغازی نو برای تکمیل و تکامل خط جهاد و مبارزه در مقابل حاکمیت های باطل است و عامل محو سیطره و سلطه حکومت های  باطل بر جهان و سبب تجلی حق در عالم خواهد بود.

 پیمان همچنین افزود: نمونه پیش چشم حاکمان خبیث آمریکا، صدام و حزب بعث و داعش پلیدِ برخاسته از اراده شوم آمریکا می باشد که علیرغم‌ حمایت های یکپارچه استکبار جهانی و پشتیبانی های اتحادیه شوم مثلث عبری، عربی و غربی،   راه به جایی نبردند و با ذِّلت به زیر کشیده شدند و پرچم پر افتخار توحید علوی و حسینی و فاطمی و زینبی صلوات الله علیهم، در مقرهای فتح شده شان  برافراشته شد.

وی خاطرنشان کرد: سپهبد دلاور قاسم سلیمانی و مجاهد شجاع ابومهدی المهندس و رزمندگان همراهشان به آرزوی خود رسیدند و به دست شقی ترین و مزورترین دشمنان پیامبر خاتم و قرآن کریم و اسلام عزیز به درجه رفیع شهادت که آرزویش را داشتند رسیده اند و در سحرگاه امروز همچون مولایشان به فوز و رستگاری ابدی نائل شدند.

وی افزود: این شهادت  عزم و اراده قاسم سلیمانی ها و ابومهدی های جدید را در جبهه مقاومت مقتدرتر و راسخ تر میکند و این همان چیزی است که دشمنان اسلامِ اهل بیت در پهنه تاریخ نفهمیدند و اکنون سردمداران آمریکا از درک آن عاجز هستند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha