جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیام تسلیت استاد انصاریان

حوزه/استاد انصاریان در پیامی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نوشت: او از جمله اشخاصی بود که دنیا را آنچنان دید که مولی الموحدین(ع) آن را وصف می‌کند : «الدنیا مسجد احباء الله» دنیا برای عاشقان محبوب محل بندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در پی شهادت سرباز ولایت و امت، سرباز اسلام، انقلاب و ایران سردار حاج قاسم سلیمانی استاد انصاریان پیامی را منتشر کرد که مشروح آن به شرح ذیل می باشد:

هو المنتقم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر

با قلبی آکنده از اندوه، خبر  شهادت سردار بزرگ اسلام سرلشگر حاج قاسم سلیمانی، در سحرگاه جمعه در قرب مضجع منور امامین کاظمین صلوات الله علیهما و جمعی از همرزمانش  را شنیدیم.

انسان عارفی که در همه صحنه های جهاد عاشقانه در مقام اخلاص و عمل برای دفاع از کیان اسلام و تشیع سر از پای نمی شناخت.

برای این فقیر که از ابتدای دفاع مقدس در جبهه های حق علیه کفر جهانی، بارها از نزدیک شاهد مجاهدتها و رشادتهای آن یار سفر کرده بودم، این مصیبت، اندوهی جانکاه و غمی جبران ناپذیر است.

سرلشگر حاج قاسم سلیمانی از مصادیق مردان آسمانی بود که این کره خاکی را برای خویشتن تبدیل به عالیترین مکان بندگی حضرت حق نموده بود.

او از جمله اشخاصی بود که دنیا را آنچنان دید که مولی الموحدین اسدالله الغالب روحی فداه آن را وصف میکند : " الدنیا مسجد احباء الله "  دنیا برای عاشقان محبوب محل بندگی است.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب مدظله، ملت شهید پرور ایران، وتمامی مسلمانان آزادی خواه وخدا جوی جهان و خانواده آن شهید عزیز تسلیت عرض مینمایم.

از محضر  مبارک حضرت دوست، برای همه ملت ایران وخاندان محترم و بازماندگان وهمرزمان آن شهید عالیمقام صبر و اجر مسئلت مینمایم.

طوبی له و حسن مأب

فقیر حسین انصاریان

۱۳۹۸/۱۰/۱۳

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha