دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهادت سردار سلیمانی

حوزه/ مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزهعلمیه قم به مناسبت شهادت شهید قاسم سلیمانی بیانه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بیانیه مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم به مناسبت شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی به این شرح است:

باسمه  جمیل الثناء

 سردارِ پیروزی‌های گذشته و آینده!

آسمان شکافته شد و سرداری از سرداران آزادی‌خواه را طلب کرد. امروز کسی به لقاءالله پیوست که الگوی مبارزان زاهد و سرمشق مجاهدان راه دین، آزادی،  ملت‌ها و اعجوبه جنگ‌های منظم و نامنظم بود. نیروهای تروریست آمریکا در عراق با حمله به کاروان رزمندگان اسلام در نزدیک بغداد، #حاج_قاسم_سلیمانی و ابومهدی المهندس و جمعی دیگر از بسیجیان عراق را به شهادت رساندند.

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم، ضمن تسلیت به منتقم خون شهدا،صاحب زمان(عج) و ولی امر مسلمین و خانواده محترم داغدیدگان،  نکات ذیل را تقدیم می‌نماید:

۱. سردار سلیمانی از ابتدای مبارزه با استکبار و منافقین آرزوی شهادت داشت. مالک اشتری از  سپاه علی علیه السلام، مجاهدی که همه عمر شریفش را در آروزی شهادت گذراند و شهیدی زنده بود.  بارها دعای شهادت را از  بزرگان طلب می‌کرد و الحمدالله به آرزوی دیرینش رسید. چنان که رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در بیستم اسفند ۱۳۹۷ درباره ایشان فرمودند:

«ان شاالله خدای متعال به ایشان اجر بدهد و تفضل کند و زندگی ایشان را با سعادت و عاقبت ایشان را با شهادت قرار بدهد»؛

۲. شهادت این سردار، افسانه‌ای که موجبات رهایی ملت‌های مختلف، از ادیان و نژادهای گوناگون را فراهم آورده بود، ممکن است به طور موقت باعث خوشحالی شیطان بزرگ و شیطان پرستان شود ولی بنا بر وعده الهی که حق تعالی فرمود: «فَیَنْتَقِمُ اللَّهُ مِنْهُ ؛ وَاللَّهُ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ» (مائده/۹۵) در آینده خون پاک سلیمانی عزیز و همرزمانش پایه‌های جبهه مقاومت و آزادی خواهان را آبیاری خواهد کرد. ساخت تابوت برای سریازان و فرماندهان آمریکایی و سپس رفتن از منطقه، کوچکترین عزایشان خواهد بود؛

۳. ترامپ ملعون خواست با انتقام از این سردار رشید، خود را محبوب  ابلیس صفتان و گروه‌های  تکفیری و داعش قرار دهد، غافل از این که ترور، ارزش نظامی نداشته و نشان داده است که جرات مقابله مستقیم با پیروان حیدرکرار  را  نداشته‌اند؛  بنابراین خود را منفور ملت‌ها و آمریکا را به قعر انحطاط نزدیک کرده است. اتفاقات روزها و ماه‌های آینده، گویای این سخن خواهد بود؛

۴. ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی برای آبیاری نهضت عاشورا، سربازان و سرداران بسیاری در عرصه‌های سیاسی، نظامی و علمی تقدیم کرده است که شهادت سردار سلیمانی در جوار سیدالشهداء علیه السلام از برترین‌های آن به شمار می‌آید، در دامن این ملت الهی، فدائیان زیادی،  تحت تعلیم قرآن کریم قرار گرفته و زیر پرچم مکتب اهل بیت علیهم السلام با راهبری ولی فقیه تربیت شده‌اند.

از امروز دیگر شب آرامی را به صبح نخواهند رساند. جوانان و پیران با تجربه ایران اسلامی با رهبری‌های مقام معظم رهبری مدظله العالی خود را برای خیز بزرگ اقتصادی، نظامی و سیاسی در جهان آماده می‌کنند؛

۵. جبهه مقاومت سختی‌های زیادی را تا به اینجا متحمل شده است و اکنون با تمسک به خون پاک شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس خود را آماده جهش منطقه‌ای خواهد نمود؛ چنان که ملت ایران در گام نخست انقلاب اسلامی، ایران را از یوغ استکبار و استکبار باوران آزاد کرد، در این نخستین سال از گام دوم انقلاب اسلامی باید جهان اسلام را از لوث شرارت مستکبران رهایی داد.

جبهه مقاومت تنها باید قدس را هدف قرار دهد، چون از امروز  آمریکا در منطقه مرده است؛ لذا شعار همه مجاهدان این است: «قدس ما داریم می آییم»؛

۶. آزادی خواهان جهان می‌دانند، کسانی امروز این مجاهد نستوه و سرداران جبهه مقاومت را به شهادت رساندند که  دیروز، جان آزادی‌خواهان بزرگی را در آمریکا، آفریقا و آسیا گرفته‌اند.  از این پس جا دارد همه ظلم ستیزان و مبارزانِ راه آزادی در هم‌یاری با جبهه مقاومت اسلامی، خود را برای انتقام سخت از مسببان این جنایت آماده نمایند تا افول قدرت پوشالی آمریکا را همه مظلومان به نظاره بنشینند.

دیوصفتان آمریکا و پیروان حلقه به گوششان باید بدانند که از امروز خطوط قرمز جهان جابه جا خواهد شد و تحولات جهان، فراتر از معادلات سیاسی و انتخاباتی آنان خواهد بود. آزادی خواهان امروز فقط یک شعار مشترک دارند: «نبرد تا پیروزی بر آمریکای جنایتکار».

در پایان ضمن تبریک به روح بلند حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای ۱۳ دی ۱۳۹۸ و تسلیت به جبهه مقاومت و خانواده بزرگ ایران و عراق،  از همه ملت‌های آزادی خواه جهان اسلام می‌خواهیم که افزون بر حفظ یکپارچگی و وحدت خود، گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی باشیم.

امید که این فصل جدید مبارزه با استکبار،  به  قیام حضرت صاحب الزمان(عج) متصل و این شهادت‌ها مقدمه ظهور منجی عالم بشریت شود.

بسیج اساتید و نخبگان حوزه

۱۳۹۸/۱۰/۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha