سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
امام جمه تبریز

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به مردم قهرمان ایران، آذربایجان و رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: شهادت حاج قاسم فصل جدیدی در سپاه و نیروی قدس آغاز کرده است که شادی لحظه ای آمریکا و صهیونیست را به زودی به عزا تبدیل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز، در ادامه بحث آثار و برکات ذکر الهی گفت : خداوند همنشین کسی است که او را همیشه یاد می کند.

وی با بیان اینکه ذکر الهی محبت خداوند در دل انسان حاکم می کند، ادامه داد: افزایش برکت، حضور ملائک و دوری شیاطین از محل زندگی انسان از دیگر برکات ذکر الهی است. سعی کنیم در طول شبانه روز یاد خدا باشیم و همه اعمالمان برای رضایت الهی باشد.

خطیب نماز جمعه تبریز با طرح تذکر انتخاباتی به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: اهتمام به امور مستضعفان و طبقات محروم، مبارزه با راحت طلبی، مبارزه با مفاسد اقتصادی از  شاخص های نماینده اصلح و تراز انقلاب است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر عدم وابستگی به کانون های قدرت و ثروت از سوی نمایندگان مجلس، ادامه داد: کسی که با حمایت مالی دیگران به مجلس راه یابد، نماینده قشر خاصی از جامعه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، ساده زیستی، دوری از اشرافی گری و خادم ملت بودن را از دیگر شاخص های نماینده اصلح و تراز انقلاب عنوان کرد.

خطیب نماز جمعه تبریز با یادآوری مناسبت های تقویمی و واقعه ننگین کشف حجاب در ۱۷ دی ماه، گفت: مسئولان مدارس و مربیان پرورشی به مسئله حجاب که زینت بانوی ایرانی است بیش از پیش توجه و اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره خطای راهبردی آمریکا در حمله به نیروی حشد الشعبی عراق، ابراز داشت: این حملات، انسجام ضد استکباری و انسجام داخلی عراق افزایش داده است.

وی گفت : آمریکا و ایادی استکبار بداند تبدیل حملات نرم به حملات سخت در میان مدت و بلند مدت به ضرر آمریکا در منطقه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به رزمایش مشترک دریایی ایران، روسیه و چین گفت : این رزمایش در طول تاریخ ایران اولین بار است که انجام گرفت و موجب اقتدار ایران اسلامی شد.

شهادت سپهبد قاسم سلیمانی موضوع دیگری بود که حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تبریک و تسلیت آن به مردم قهرمان ایران  آذربایجان و رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: شهادت حاج قاسم فصل جدیدی در سپاه و نیروی قدس آغاز کرده است که شادی لحظه ای آمریکا و صهیونیست را به زودی به عزا تبدیل خواهد کرد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد : دشمن بداند این خون پاک به هدر نخواهد رفت و عزم ملت ایران و سرداران و سربازان میهن عزیزمان برای گرفتن انتقام سخت از آنها جزم تر شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha