پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فیاضی

حوزه / هزاران سلیمانی آماده ادامه راه مقاومت هستند تا با فداکاری و ایثارگری، برای نابودی استکبار و دشمنان در تلاش باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، امروز جمعه در مراسم عزاداری مردم این شهرستان به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در محل حسینیه ثارالله ضمن اشاره به کوشش دشمنان برای حذف آن سردار بزرگ، گفت: دشمنان با به شهادت رساندن سردار سلیمانی در صدد حذف آن سردار بزرگ بودند، اما اراده و مشیت الهی سردار سلیمانی را جهانی کرد.

وی ادامه داد: تجمعات خودش جوش مردمی در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی، موید این نکته بود که شهادت‌ها ملت ما را در مسیر خود ثابت قدم تر و استوارتر خواهد کرد و دشمنان بر این تصور نباشند که با به شهادت رساندن سردار سلیمانی ها، باعث یاس و دلسردی مردم خواهند شد .

فیاضی تصریح کرد: مقام معظم رهبری سال‌ها پیش از ایشان به عنوان شهید زنده یاد کردند و به راستی بهترین مدال برای چنین انسان‌های بزرگی مدال شهادت است. هزاران سلیمانی آماده ادامه راه مقاومت هستند تا با فداکاری و  ایثارگری، برای نابودی استکبار و دشمنان در تلاش باشند.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی با دفاع از حرم آل الله و آزادگی به آرزوی خود که شهادت بود دست پیدا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha