پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حاج قاسم سلیمانی

حوزه / سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی یار دیرین آقا مهدی باکری به کاروان شهدا پیوست. داغی که برای رزمندگان و پاسداران سپاه همیشه پیروز عاشورا همانند داغ شهادت آقا مهدی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره مبارکه الأحزاب آیه 23

سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی یار دیرین آقا مهدی باکری به کاروان شهدا پیوست. داغی که برای رزمندگان و پاسداران سپاه همیشه پیروز عاشورا همانند داغ شهادت آقا مهدی است.

این شهید سعید، سه دهه بیشتر از یاران مجاهدش در دفاع مقدس زیست تا خط نورانی جهاد و مبارزه و شهادت فی سبیل الله از داخل مرزهای ایران به مرزهای منطقه ای و فرامنطقه ای تداوم یافته و بین المللی شود.

در سایه مجاهدت حاج قاسم سلیمانی، مقاومت در بین ملت های آزاده ریشه دواند و به درخت تناور تبدیل شد.

بر این باوریم که حاج قاسم نه صرفا یک شخصیت مهم بلکه با تربیت مجاهدان پرشمار از نسل سوم و چهارم انقلاب تبدیل به یک جریان شده است و به برکت ایثار و اخلاص این شهیدان، شکست قطعی استکبار و خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا محقق خواهد شد.

حاج قاسم تعبیر عینی و ابدی «تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم»، بود.

رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، پاسداران جان بر کف سپاه حضرت عباس(ع) و بسیجیان مخلص دیار غیورمردان دارالارشاد استان اردبیل، با تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ( مدظله العالی)، ملت قدرشناس ایران اسلامی، آحاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم و علاقمندان و ارادتمندان وی، با ادامه راه شهید سلیمانی انتقامی سخت از دشمنان خواهیم گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha