جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهید حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امروز به لطف الهی ده ها فرمانده قوی تر از حاج قاسم سلیمانی، آماده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

آیت الله محمد حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: دشمن بداند که ده ها فرمانده قوی تر از حاج قاسم، آماد و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند تا در موقع لزوم، کیان آمریکا و اسراییل غاصب را متزلزل سازند.

وی افزود: صالحان، بزرگان و مقربان درگاه الهی در این دنیا یک سلسله آثاری در طول حیات بر کارشان مترتب است، اما سنت الهی بر آن است که برکات آنان بعد از مرگ و شهادت ده ها برابر است، کما این که در نهضت عاشورا بعد از نیم روز نبرد و شهادت سیدالشهدا(ع) و یارانش، آثار این نهضت چنان بوده که پس از گذشت ۱۴ قرن، منشا بالاترین تحولات در سطح دنیاست.

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: شهید زنده است و نزد خدای متعال روزی دارد و لذا ما به شدت معتقدیم که حاج قاسم را از دست نداده ایم بلکه این فرمانده شجاع و شخصیت مدیر و چهره فرهنگی، همچنان در بین ما وجود دارد و امروز اگر نگوییم صدها یقیناً ده ها فرمانده قوی تر و مستحکم تر از ایشان، گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده هستند تا کیان آمریکا و اسراییل را به شدت متزلزل سازند.

وی بیان داشت: به لطف الهی، این انقلاب و نهضت ماندنی است و خدای متعال نیز برای اسلام و جبهه مستضعفین، سرنوشتی جز فتح و پیروزی نخواسته و ما باید بدانیم که به یاری الهی و با تبعیت از مقام معظم رهبری، آینده از آن ما خواهد بود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha