پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مظاهری بیانیه

حوزه/ رئیس حوزه علمیه اصفهان، شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شمار دیگری از مجاهدان راه حق و فضیلت را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان در پیامی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

فاجعۀ بزرگ شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی (رحمة‌الله‌علیه) و شمار دیگری از مجاهدان راه حق و فضیلت، مایه تاسف و تاثر است.

نقش با اهمیت و برجسته این سردار مجاهد در مبارزه با گروه‌های تکفیری خصوصاً داعش که جهان اسلام را با مصائب و حوادث ناگواری روبرو ساخت، هرگز فراموش نخواهد شد.

اینک این سردار مجاهد پس از سال‌ها مجاهدت و مبارزه با مستکبران و طواغیت، به آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه خداوند تعالی بود دست یافته است و خون پاک خود را برای رهایی مسلمانان نثار کرده است.«رحمة‌الله علیه رحمةً واسعة»

این حادثۀ تلخ را به ملت عظیم‌الشأن ایران و مقام معظم رهبری و خاندان گرامی این شهید سرافراز تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند قادر متعال مسألت می‌کنم که دست ناپاک آمریکا و تروریسم بین‌المللی را از شرارت علیه امّت اسلامی قطع فرماید و اسلام و مسلمین را از توطئه و مکر دشمنان بدخواه محافظت و صیانت فرماید.

«و لا حول و لا قوّة الا بالله العلیِّ العظیم»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha