جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید سردار سلیمانی

حوزه/ مدارس علمیه آذربایجان‌غربی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی مدارس علمیه آذربایجان‌غربی شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس و همرزمان این دو شهید را به رهبر معظم انقلاب، مردم ایران اسلامی و جبهه مقاومت تبریک و تسلیت گفتند.

طلاب، اساتید و مدیریت مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

سردار سلیمانی یک فرد خاص نبود نماد تفکری انقلابی بود.شهادت سردار سلیمانی یعنی جوشیدن خون غیرت مردمان ایران اسلامی ، سردار دل‌هایی که به خیل کاروان شهدا پیوست و همه آزادی خواهان جهان اسلام را غرق غم و اندوه ساخت.

 چه عجیب است حال مدافع حرمی که شهادتش مقارن شد به ایام ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) که روح پاکش از میان ما رفت.

دشمن بداند که شهادت آرزوی دیرین هر رزمنده اسلامی است این کار دشمن نهایت زبونی و پست فطرتی می‌باشد

سردار در دل‌های تمام مردمان آزادی خواه، مبارز و انقلابی زنده هست و انتقام خون پاک آن عزیز سفر کرده ان شاء الله گرفته خواهد شد.

مدیریت ، کادر، اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم شهرستان تکاب شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را که پس از عمری مجاهدت خالصانه و پرافتخار و پشتیبانی از ولایت و خدمت خالصانه به امت اسلام و مردم عزیز ایران، به فیض شهادت نائل آمد، به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام عظمای ولایت و ملت شهید پرور و عزیز ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌نماید .

راهش پر رهرو باد.
 

مدیریت، اساتید و طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت خوی :

بسم رب الشهداء والصدقین

إنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أَبوابِ الجَنَّةِ فَتَحَهُ اللّه‏ لِخاصَّةِ أَولیائِهِ (نهج البلاغه، خطبه 27)

جهاد دری از درهای بهشت است. این در را خدا برای اولیاء خاص و دوستان خاصش باز می کند.

 ضمن عرض تبریک و تسلیت بر حضرت بقیة الله الأعظم ( ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری و ملت‌های آزاده و مقاومت در سرتاسر جهان هستی، این جنایت بزدلانه را محکوم می‌نماییم.

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که رحمت خدا بر او باد، بازوی  قدرتمند بین المللی رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

این جنایت نشان داد آمریکا در منطقه در مقابل سیاست‌های جمهوری اسلامی شکست خورده و روی به حذف فیزیکی آورده است. شهادت سردار سلیمانی پایان کار استکبار و آمریکا در منطقه خواهد بود.

جوانان انقلابی و بسیجی با الگو قرار دادن دو صفت ممتاز این شهید بزرگوار یعنی اخلاص و فداکاری راهش را ادامه داده و انتقام سختی را از آمریکا خواهند گرفت.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه:

بسم الله الرحمن الرحیم.

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.( آل عمران آیه ۱۶۹)

 شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی چشمانمان را اشکبار و دل‌هایمان را جریحه‌دار کرد، مردم عزیز ایران هرگز مجاهدتهای این مرد بزرگ الهی را فراموش نخواهند کرد

تجزیه و تحلیل شخصیت و سیره و روش و تفکر ناب قرآن و عترتی این ابرمرد باید جزو آموزه‌های فرزندان این مرز بوم در حوزه های علمیه و دانشگاهها و مدارس کشور باشد و چنین تربیتی برازنده فرزندان خمینی کبیر می باشد.

ای کاش این فاجعه برای جوانان عزیز و ملت شریف ایران، وضعیت آن طیفی را که در طول این سال‌ها در صدد تزیین چهره آمریکا بودند و داد مذاکره و اعتماد به آمریکا را سر می دادند، روشن کند و از این به بعد به کسانی که تفکرشان اعتماد به دشمن است، اعتماد نکنند.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از حوزه‌های علمیه شهادت این سردار بزرگ و همراهان شهیدش را به ساحت مقدس امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و محضر فرمانده معظم کل قوا و رهبر دل‌ها امام خامنه‌ای عزیز و ملت داغدار ایران تسلیت عرض می کنم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان شوط:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انا الیه راجعون

قال الله حکیم؛ مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدیلًا)حزاب23

شهادت سردار رشید و بی باک اسلام، مرد میدان جهاد و جنگ و مبارزه، مجاهد خستگی ناپذیر جبهه‌های نبرد علیه کفار و تروریستها ، یار و یاور رهبری، خوار چشم دشمنان نظام و ولایت، حاج قاسم سلیمانی محضر امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و امت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت و تهنیت باد.

 بی‌شک شهید سرافراز و پر افتخار به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به دوستان و همرزمان شهیدش و علی الخصوص سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ملحق شد اما دشمن بداند راه و تفکر این شهید و دیگر شهیدان ادامه دارد و ما هر روز محکم تر از دیروز در حمایت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و دفاع از ولایت و رهبری چون سربازی پا در رکابیم و آماده‌ایم جانمان را فدا کنیم.
إن شاءالله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha