جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید علی محمد فلسفی

حوزه/ حجت الاسلام فلسفی گفت: شهید سپهبد سلیمانی مالک اشتر زمان ما بود و حق ولایت و آل الله را به بهترین شکل ممکن ادا کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد، بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی صبح امروز ۱۴ دی ماه ۱۳۹۸ در مسجد جامع نجف‌آباد با حضور آحاد مردم و مسئولان شهری، نظامی و انتظامی نجف‌آباد برگزار شد.

حجت الاسلام سید علی محمد فلسفی سخنران ویژه مراسم بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: مومن واقعی به خدا و پیامبر(ص) قلباً ایمان دارد و مومن تا زمانی که در دنیا است با مال و جان خود در حال جهاد است.

وی بیان کرد: شهید سپهبد سلیمانی مالک اشتر زمان ما احیاگر وحدت بود، ادامه داد: سپهبد سلیمانی کاری را که به عهده گرفت به نحو احسن انجام داد و حق ولایت و آل الله را به بهترین شکل ممکن ادا کرد.

استاد حوزه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به صورت باندی و خطی و گروهی انتخاب نکنید، جوانمردانی را انتخاب کنید که حافظ دین و ولایت و حافظ امنیت و ناموس و شرف باشند و مانند شهید رجایی مطلقاً از آبروی نظام نگذرند. کسانی را انتخاب کنید که مانند شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید خرازی و ... دنیاطلب نباشند، ما نسبت به انتخاب خود مسئولیت داریم و باید نهایت تلاش خود را به کاربندیم که این انقلاب را به دست نااهلان سپرده نشود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha