پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ نهادها و مراکز حوزوی شهادت سردار سلیمانی را طی پیام های جداگانه ای تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، نهادها و مراکز حوزوی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را طی پیام های جداگانه ای تسلیت گفتند.

پیام مدیریت حوزه علمیه استان فارس:

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی که عمر خود را صرف جهاد فی سبیل الله کرد و در مسیر سربازی ولی امر مسلمین همه تلاش خود را صرف نمود را به محضر مبارک امام زمان ارواحنا فداه و نائب برحقش مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت می گوییم .

اطمینان واثق داریم شهادت این مرد بزرگ که بارها تا مرز شهادت پیش رفته بود نقطه عطفی در تاریخ انقلاب خواهد بود که حداقل آن اخراج کامل آمریکای جنایتکار از منطقه خواهد بود.

-------------------------

پیام جامعه روحانیت شیراز:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

 شهادت سـردار وفـادار ، فـداکار و جـان نثار حـریم ولایـت و اهـل بیت علیهـم السـلام ، سـرادر سپهبد حـاج قاسـم سلیمانـی موجب اندوه و تأثر فراوان گردید . شخصیت ارزشمندی که پس از سالها دلاور مردی و مجاهدت به آرزوی دیرینه خود رسید و به جمع یاران صدیقش پیوست .

این سـردار مـؤمن ، رشـید و دلاور سـپاه اسـلام و یادگار دوران دفـاع مقـدس به عهـد و پیمانش  وفا کرد و در لحظات دشوار مقابله با دشمنان خدا از هیچ فداکاری دریغ نکرد و با مجاهدت های شجاعانه طومار داعش و تروریست های منطقه را جمع و در پی حمله شبانه و ددمنشانه دولت منحوس و جنایتکار آمریکا به درجه رفیع شهادت نائل گشت.  

شهادت سـردار رشـید اسلام سپهبد حـاج قاسـم سلیمانـی پـایـان راه نیست و همانگونه که رهبـر معظم انقلاب اسـلامـی حضـرت آیـت الله العظمـی امـام خامنـه ای مـدظلـه العـالـی فـرمـودنـد : « با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند » .

بـی شک نظام مقـدس جمهـوری اسلامـی ایـران و تمامـی گروههای مقاومت و حماسـه آفرینان حـزب الله لبنان ، حشـد الشعبـی عـراق ، انصـار الله یمـن ، مجاهـدان فلسطین و آزادی خـواهـان جهـان انتقام سختی از عاملان این جنایت در جای جای این کره خاکی خواهند گرفت .

جـامعـه روحانیت شـیـراز شهـادت این سـردار دلاور و همـرزم بـاوفـایـش شـهیـد ابـو مهـدی المهنـدس را به محضر حضـرت بقیه الله الاعظـم(عج)، مـقام معظـم رهبـری حضـرت امـام خـامنـه ای مـدظلـه العالـی ، تمامـی مجاهـدان و همـرزمـان جبهـه مقاومـت و مـردم شـریـف و قـدر شـناس و خانواده معـزز ایشان تسلیت عـرض نموده و از خـداونـد متعـال علـو درجـات و حشـر با اولیاء الهـی را برای آن مجاهـد نسـتوه مسئلت مـی نماید ./ والسلام 

----------------------

پیام رئیس کل دادگستری استان فارس:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت در تفکر شیعی برترین طرق وصول به حق، والاترین مقام و رفیع ترین مرتبت است و رسیدن به این فیض، بالاترین سعادت دنیوی و اخروی است؛ همانگونه که خداوند متعال در قرآن می فرماید:

"هرگز مپ ندارید که شهیدان راه خدا مرده اند، بلکه زنده و حیات ابدی شده اند و در نزد پروردگارشان متنعم خواهند بود"

شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام ، مالک اشتر علی زمان و اسوه خستگی ناپذیر مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست شقی ترین و خبیث ترین دشمنان اسلام را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) ،  ریاست معظم قوه قضائیه ، امت بزرگ اسلام به ویژه ملت شهیدپرور ایران اسلامی و همچنین همرزمان و دوستدارانش تسلیت عرض می نمایم.

بی تردید این آخرین باری نیست که دلهای نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفادار به آرمان های بلند انقلاب، آماج گلوله های کینه دشمنان نظام  مقدس اسلامی قرار می گیرند و دست شوم آنها درخت تناور ثمر بخش انسانهای  والایی را قطع می کنند که همواره جان عزیز خود را برای نثار در راه خدا در دست گرفته اند و یقیناً هر قطره از خون آن شهید والامقام پدید آورنده هزاران مجاهد با روحیه حماسی در جهت دفاع از اسلام عزیز و ارزش ها و آرمان های جبهه مقاومت خواهد شد و ملت قدر شناس ایران اسلامی و همه آزادگان جهان ضمن ارج نهادن به مقام ایثار و از خودگذشتگی و روحیه  استکبار ستیزی و مقاومت آن سردار شهید ، ادامه دهنده راه سرخش خواهند بود.

" اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفِیقَ الشَّهادَةِ فِی سَبِیلِکَ "

-------------------------

پیام امام جمعه شهرستان سپیدان:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر شهادت سردار سرافراز بزرگ اسلام و ایران، اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی ناپذیر حاج قاسم سلیمانی، ملت شریف ایران و رزمندگان جبهه مقاومت را اندوهگین و غم سنگینی را بر دلها گذاشت.

ایشان رزمنده‌ای بود که تمام عمر و هست و نیست خود را در راه مبارزه با ظلم و استکبار و مقابله با تروریسم قرار داد و در روزها و لحظه لحظه های سخت میهن اسلامی در رکاب ولی فقیه مردانه در مقابل دشمنان ایستاد و از تمامیت ارضی کشور دفاع کرد.

این جنایت همچون سایر جنایت های دولت تروریست آمریکا در اذهان ملت شریف ایران و تاریخ این کشور خواهد ماند. اما استکبار جهانی بداند با شهادت این سردار عزیز عزم و انسجام محور مقاومت در مبارزه با ظلم و استکبار بیشتر خواهد شد و منتظر جوابی سخت و پشیمان کننده از سوی محور مقاومت باشند.

اینجانب شهادت سردار رشید وطن، شیر مرد جهان، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمانش در طلوع فجر جمعه سیزدهم دی ماه که میهمان سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام شدند به آن شهید بزرگوار و همرزمانش تبریک و محضر مبارک امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام عظمای ولایت و ملت شریف ایران تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال برای خانواده ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

------------------------

پیام مدیریت حوزه علمیه خواهران استان فارس:

انالله وانا الیه راجعون

اللهم احشره مع الائمه الطاهرین صلوات الله علیهم اجمعین واخذل الکفار والمنافقین

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پس از سالها مجاهدت شجاعانه در میدان‌های مبارزه با اشرار عالم بالاخره شهد شیرین شهادت را نوشید ودر آغوش ارواح طیبه دوستان شهیدش جای گرفت.

به فرموده مقام معظم رهبری  ملت ایران یاد ونام شهید والا مقام جبهه مقاومت وشهدای همراه او را بزرگ خواهد دانست وخط جهاد مقاومت با انگیزه مضاعف راه او را ادامه خواهد داد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان فارس شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحناه له الفداء) ومقام معظم رهبری و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می نماید.

ان شاءالله شهادت این سردار رشید اسلام واین خونهای پاک زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج)وموجب نابودی وخذلان آمریکای جنایتکار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha