دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار سلیمانی

تحلیگر مسائل سیاسی در جمع خواهران طلبه خرم آبادی گفت: با از دست دادن سردار سلیمانی نه تنها اهداف جبهه مقاومت کمرنگ نخواهد شد، بلکه روز به روز مبارزان در دفاع از اسلام و امنیت جهان خوش خواهند درخشید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، امیر حیدر امیری، امروز در مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی، در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه معصومیه (س) خرم آباد با اشاره به اینکه این شهید عزیز بسیار مومن، ولایی و جهادی بود، گفت: سردار سلیمانی مبارزی شجاع، باهوش و نابغه بود و همین عامل آمریکا و ایادی استکبار را در راه رسیدن به اهداف شوم ناکام و عصبانی کرده بود، لذا خبیث ترین و شقی ترین افراد یعنی آمریکای جنایتکار تصمیم گرفت سپهبد قاسم سلیمانی را به شهادت برساند . 

وی با اشاره به اینکه سردار شجاع اسلام همواره در قلب مومنین و آزادی خواهان جهان خواهد ماند، خاطر نشان کرد: شهادت فرماندهان مقاومت از جمله سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش جبهه اتحاد و مقاومت را روز به روز مستحکم تر و پربارتر خواهد کرد. 

تحلیگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی بسیار مردمی، مخلص و مهربان بود، گفت: ایمان خالصانه و حضور جهادی ایشان در دفاع از ولایت و مکتب اهل بیت(ع) زبانزد است. 

امیری اظهار کرد: با از دست دادن سردار سلیمانی نه تنها اهداف جبهه مقاومت کمرنگ نخواهد شد، بلکه روز به روز مبارزان در دفاع از اسلام و امنیت جهان خوش خواهند درخشید.

در پایان این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی، محفل انس با قرآن و مداحی برگزار شد . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha