شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور-مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور گفت: یقین داریم که جوانان برومند ایران اسلامی، همه قاسم سلیمانی‌هایی خواهند شد که فرق دشمن را هدف گرفته و تا نابود کردن آن جلو خواهند رفت و إن‌شاءالله فردای روشن ما، نماز در قدس شریف پشت سر حضرت ولی‌عصر(عج) خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، با بیان اینکه دشمن همواره تلاش  می‌کند تا نقطه مقابل خود را در موضعی قرار دهد که از جایگاه قوت به ضعف رسد، گفت: گمان آنها این بود که با کشتن سرداران جبهه مقاومت، میان رزمندگان و جبهه اسلام ضعف ایجاد شود، حال‌آنکه امام خمینی(ره) به زیبایی فرمودند؛ «بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود».

وی با بیان اینکه در ایران اسلامی فرهنگِ عشق به شهادت، الگوهای بزرگی که در کشور به شهادت رسیدند، باعث شده که فرهنگ ایثار در جامعه اسلامی فروز افزون شود و آنچه جوانان عزیز ما از شهدای بزرگوار ما می‌بینند و می‌شنوند، عزت و افتخار و بلندمرتبگی در نزد پروردگار و ملت بزرگوار ایران است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: این مهم سبب می‌شود که وقتی گلی از گلستان ملت ایران به شهادت رسد، گل‌های فراوان دیگری به او اقتدا و پرچم آن را بلند می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، گفت: اگرچه شهادت حاج قاسم سلیمانی، درد پایان ناشدنی را در دل‌های مردم گذاشت اما یقین داریم که جوانان برومند ایران اسلامی، همه قاسم سلیمانی‌هایی خواهند شد که فرق دشمن را هدف گرفته و تا نابود کردن آن جلو خواهند رفت و إن‌شاءالله فردای روشن ما، نماز در قدس شریف پشت سر حضرت ولی‌عصر(عج) خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: دشمن بداند! نه قاسم سلیمانی و نه ده‌ها قاسم سلیمانی دیگری را اگر به شهادت رساند، راه امام خمینی(ره) تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه پیدا خواهد کرد و بیرق این انقلاب همواره تا رسیدن به دست صاحب اصلی‌اش برافراشته می‌ماند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha