جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عالی

حوزه/ استاد حوزه علمیه، با بیان اینکه بی‌صبرانه منتظر انتقام سخت جمهوری اسلامی هستیم، گفت: امیدواریم انتقام سخت جمهوری اسلامی به گونه‌ای باشد که تمام پایگاه های آمریکا در کل منطقه نابود شود؛ البته ما تابع هرآنچه هستیم که رهبر معظم انقلاب مصلحت بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دومین شب مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در اهواز، با حضور پرشور مردم به ویژه جوانان در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالی، با بیان اینکه ظهور حضرت حجت(عج) نیازمند وجود سربازان قدرتمند در سراسر جهان است، اظهارداشت: سردار سلیمانی با تقویت جبهه مقاومت و افزایش گستره آن در منطقه و فراتر از غرب آسیا، به نوعی مقدمات ظهور امام زمان(عج) را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نیز با برکت و اثرگذار است، تصریح کرد: او به ماموریت خویش به نحو احسن عمل کرد و  خداوند متعال پاداش آن را به بهترین نحو ممکن که همانا شهادت بود، عطا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عالی، ادامه داد و گفت: امروز در کربلا غوغا بود و به برکت خون آن مجاهد سرفراز وحدت دو ملت ایران و عراق بیش از پیش تقویت شده است.

وی اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی به آن خوش‌خیالان و آن کسانی که می‌گفتند «ما زبان دنیا را بلدیم»، فهماند که امریکا کشوری نیست که بشود با آن از درب مذاکره وارد شد.

این استاد حوزه، با بیان اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی با موجودیت جمهوری اسلامی مخالف هستند، تصریح کرد: با صراحت می‌گویم که اگر هسته ای را به طور کامل کنار بگذاریم و سپس از آن نیز موشکی را هم برداریم، باز هم دشمنان دست از عناد با جمهوری اسلامی بر نمی دارند؛ چراکه آنان با موجودیت جمهوری اسلامی مشکل دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عالی، در پایان با اشاره به اینکه مهمترین خصلت قاسم سلیمانی تابعیت محض از ولایت فقیه بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم انتقام سخت جمهوری اسلامی به گونه‌ای باشد که تمام پایگاه های آمریکا در کل منطقه نابود شود؛ البته ما تابع هرآنچه هستیم که رهبر معظم انقلاب مصلحت بدانند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha