دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قاسم سلیمانی

حوزه/ سردار سلیمانی پناهی برای مسلمانان مظلوم و فرماندهی بزرگ در جبهه مقاومت بود که با جانفشانی فراوان در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار با سربلندی از نوامیس ملل مسلمان دفاع و همواره در صف اول این جهاد بزرگ بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مجمع عمومی جامعه مدرسین درباره شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را  محضر شریف بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه و رهبر شجاع و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی و ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم.

سردار سلیمانی انسانی به معنای واقعی خودساخته و مجاهد بود که محبت به خدا و عشق به اسلام و خدمت به مسلمین را در میدان‌های سخت و در مقابل شقی‌ترین و خبیث‌ترین، موجودات را در صحنه‌های آتش و خون، در عالی‌ترین مراتب به مرحله‌ی عمل رساند و پاداش مجاهدت‌های خود را که همان شهادت فی سبیل الله بود را دریافت نمود.

او پناهی برای مسلمانان مظلوم و فرماندهی بزرگ در جبهه مقاومت بود که با جانفشانی فراوان در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار با سربلندی از نوامیس ملل مسلمان دفاع و همواره در صف اول این جهاد بزرگ بود.

آمریکای جنایتکار بداند که با این عمل خود مرتکب گناهی بزرگ و خطایی نابخشودنی شد و به حتم دست انتقام الهی، گریبان سفاکان و جنایتکاران را خواهد گرفت و درسی فراموش ناشدنی به ترامپ و حامیان او خواهد داد و سزای جرمشان را با انتقامی سخت و پشیمان کننده دریافت خواهند کرد.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با عرض تسلیت شهادت مجاهد بزرگ سردار قاسم سلیمانی و جمعی از یاران آن شهید مخصوصاً شهید ابومهدی المهندس به عموم مسلمان، این جنایت آمریکا را محکوم و بر انتقام سخت و ادامه یافتن راه مقاومت تا پیروزی نهایی تاکید می‌کند.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ
مجمع عمومی جامعه مدرسین

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بیانه IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    خسته نباشید