دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ اجتماع بزرگ ضدآمریکایی روحانیون و مردم کردستان در پی شهادت سردار سلیمانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: شاید اکنون سردار سلیمانی در میان ما نباشد، ولی باید به آمریکایی ها و اذنابش بگوییم که اکنون ۸۰ میلیون سلیمانی در ایران داریم که آماده جانفشانی در راه نظام و اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان صبح امروز در جمع روحانیون و طلاب کردستان ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: آمریکا با این جنایت، چهره واقعی خود را برای آن دست از کسانی که آمریکا را سرزمین آمال و آرزوهای خود می دانستند، نشان داد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: آمریکایی که همواره دم از دموکراسی می زند و به بهانه حقوق بشر بسیاری از کشورهای مستقل همانند ایران را تحت فشار قرار می دهد، بامداد روز جمعه حقوق بشر آمریکایی را برای جهانیان تعریف کرد!.

این استاد حوزه  افزود: ترور این سردار رشید اسلام توسط آمریکایی ها معلول شکست های این کشور از جبهه مقاومت در منطقه و جهان بود و این جنایت آمریکا را باید نوعی فرافکنی دولتمردان این کشور عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: بی شک با این اقدام ناجوانمردانه آمریکا، امنیتی برای ارتش آمریکا و مزدورانش در منطقه باقی نخواهد ماند و آمریکا باید هزینه های این عمل غیرانسانی خود را بپردازد.

وی در ادامه با انتقاد از برخی از سیاسیون داخلی که علیرغم شهادت سردار سلیمانی به دست آمریکا هنوز به خود نیامده اند، بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی گفتمان واقعی آمریکا در مقابل کشورهای مستقل و آزادیخواه جهان بود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: به فرموده امام خامنه ای آمریکا از ابتدا قابل اعتماد نبوده است و برای رسیدن به نیات شیطانی خود دست به هر جنایتی می زند که اگر بخواهیم که جنایت های این کشور را لیست کنیم، هرگز قادر به این کار نخواهیم بود.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی زمینه وحدت جناح و گروه های سیاسی در داخل کشور را فراهم آورد، بیان کرد: سردار سلیمانی در دوران حیاتشان منبع بسیاری از خدمات به کشور و جهان اسلام بودند و اکنون نیز که در میان ما نیستند، وجود نام ایشان باعث وحدت و همگرایی جریان های سیاسی در کشور شده است که این یکی از برکات وجودی این سردار رشید اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان گفت: شاید اکنون سردار سلیمانی در میان ما نباشد، ولی باید به آمریکایی ها و اذنابش بگوییم که اکنون ۸۰ میلیون سلیمانی در ایران داریم که آماده جانفشانی در راه نظام و اسلام هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha