سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دسته روی هیئات مذهبی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: هیئت‌های مذهبی خراسان شمالی به مناسبت شهادت سرداران سرافراز جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس عزاداری و دسته روی کردند.

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار کرد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران همرزمش مظلومانه به شهادت رسیدند و بدون شک خون این شهیدان بر عزم و اقتدار ملت ایران و همه ملت‌های مسلمان برای ادامه راه مقاومت و مبارزه بر استکبار می‌افزاید.

وی خاطرنشان کرد: شهادت سنت خداوند است و دشمن نمی‌تواند با این گونه حرکات مذبوحانه و تروریستی سنت الهی را از بین ببرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی فارغ التحصیل دانشگاه‌های امروزی نیست بلکه او فارغ التحصیل مکتب اسلام و امام بود.

وی افزود: این لطف و مشیت خداوند بود که حاج قاسم با شهادت از این دنیا برود و دل‌های مؤمنین را به خدا و جهاد فی سبیل الله معطوف کند.

حجت‌الاسلام خادمی تأکید کرد: حاج قاسم اگر رفت، حاج قاسم‌ها خواهند آمد و این وعده الهی است که زمین در اختیار صالحان قرار گیرد.

وی افزود: با هدف گرامیداشت شهادت این شهید برجسته صبح امروز مراسم دسته روی هیئت‌های مذهبی مرکز استان خراسان شمالی از محل مسجد انقلاب آغاز و به سمت آستان مقدس امام‌زاده سید عباس (ع) بجنورد ادامه یافت و مداحان و ذاکرین اهل‌بیت (ع) به نوحه سرایی و عزاداری پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha