جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر دشمن بر سر میز مذاکره در حال خندیدن است باید بدانیم که قطعا از پشت خنجر خواهد زد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، ظهر امروز در تجمع طلاب همدانی در مراسم گرامیداشت شهادت شهید سپهبد سلیمانی، با بیان اینکه شهادت در راه خدا و در مسیر حق هم جای تبریک دارد و هم تسلیت، ابراز داشت: بزرگترین درسی که از شهادت این بزرگان باید بگیریم این است که در قیامت همزمان ما و حاج قاسم سلیمانی ها را می آوردند و می گویند این افراد برای اسلام از جان خودشان گذشتند و شما برای اسلام چه کرده اید؟

وی افزود: شرایط زمانی و مکانی همه ما یکسان بوده است، اما سردار سلیمانی ها با انتخاب مسیر درست، توانستند به آنجایی که لیاقتش را دارند دست یابند.

آیت الله موسوی اصفهانی با تاکید بر اینکه با شهادت سپهبد سلیمانی ضعفی در جبهه مقاومت به وجود نخواهد آمد، یادآور شد: امروز همه ما وظیفه داریم تا نیروی مقاومت را تقویت کنیم و تا رساندن این پرچم خون بار به دست با کفایت حضرت مهدی (عج) استقامت کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن بداند که ملت ما هیچ گاه از شهادت در این راه واهمه ای ندارد، و تایید این حرف هم جمعیت بی شمار ایران اسلامی بود که با شنیدن خبر شهادت این شهید بزرگ به میدان آمدند و چه صحنه های عظیمی را خلق کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه مستضعفان عالم و مردم ایران اسلامی از شنیدن این خبر ناراحت بودند، اظهار داشت: در این مدت، عده اندکی برخلاف دیگران حرف می زدند که در جواب آنان باید بگوییم شما لیاقت ندارید و البته انقلاب هم نیازی به آنها ندارد.

وی با اشاره به اینکه در صدر اسلام هم عده ای بر پیامبر منت می گذاشتند که ما مسلمان شده ایم، خاطر نشان کرد: ما منت رهبری و همه کسانی که در راه اسلام و انقلاب قدمی گذاشته اند را می کشیم و این منت خداوند بر ما است که ما را در زمان انقلاب اسلامی قرار داده است.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه امام خمینی(ره) در یک حمله ناجوانمردانه ۷۲ تن از بهترین یاران خود را از دست داد، اما هیچ گاه عقب گرد نکرد، اظهار داشت: با این اتفاقات نه تنها ملت ما خسته نمی شوند بلکه متحد تر هم شده اند و راه خودشان را به درستی پیدا خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب ترویج تفکر غرب گرایی، در جامعه باشیم، بیان کرد: این نوع تفکر آسیب‌های بسیاری به انقلاب اسلامی زده است و لذا باید باید برای حل مشکلات نگاهمان به داخل باشد.

آیت الله موسوی اصفهانی ادامه داد: اگر دشمن بر سر میز مذاکره در حال خندیدن است، باید بدانیم که قطعا از پشت خنجر خواهد زد و تا زمانی که ما به غلام حلقه به گوش او تبدیل نشویم دست از سر ما بر نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذاشته هر جا استقامت کردیم، و تکیه بر توان داخلی داشتیم، به پیروزی دست پیدا کردیم، خاطر نشان کرد: به خواسته خداوند و به گفته رهبر معظم انقلاب، انتقام خون شهید مان را، به صورت شدید تر و سریع تر خواهیم گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان همدان مسیر ملت ایران را همان مسیر شهدا عنوان کرد و گفت: دریایی از خون در این سال ها برای دفاع از دین در کشور ریخته شده و لذا دشمن از این وحدت ما باید بفهمد که تا پای جان این راه را ادامه خواهیم داد.

وی خطاب به نیروهای اطلاعاتی یادآور شد: از اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه می خواهیم که همه مسائل را به خوبی رصد کنند و اگر فردی خیانت کرد و پای خود را کج گذاشت، در هر مقام و منصبی که بود به اشد مجازات، او را مجازات کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ایشان همه هستی خود را برای نجات مستضعفان عالم در طبق اخلاص گذاشت و پاداش این خدمات نیز شهادت و تشییع پیکر ایشان در حرم ائمه اطهار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha