جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه/ ملت ایران خواستار انتقام است، اما زمان و دستور انتقام به دست ولی امر مسلمین است. ما منتظر لحظه ای هستیم که ولی امر مسلمین دستور انتقام خون شهید سردار قاسم سلیمانی را بدهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی، در تجمع ضد تروریستی جمعی از اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم که پیش از ظهر امروز در دفترحضرت آیت الله علوی گرگانی گفت:  شهادت سردار قاسم سلیمانی موجب وحدت مسلمین در جهان شده است و قطعا این خون ثمرات زیادی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: همان طور که خون شهید بهشتی دودمان بسیاری از دشمنان را درهم پیپچید، خون این شهید هم دودمان کاخ ظلم و ستم را درهم خواهد ریخت.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: از نظر قوانین بین المللی شهادت ژنرال ایرانی اعلام جنگ به ایران است و رئیس جمهور ترامپ با حرکت خود به کشور و نظام ایران اعلام جنگ کرده است.

این استاد حوزه اظهارداشت: اگر چه سردار قاسم که مالک اشتر برای رهبری معظم انقلاب بود فدا شد، ولی ایشان بلافاصله مالک دیگری را برای تداوم مقاومت و تسکین دل مسلمان ومستضعفان جهان معرفی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی گفت: ندای حوزه این است رهبرما و مقتدای ما تنها نیست. ما به پای رهبریت تو تا تحویل دادن پرچم بدست حضرت ولی عصر(ع)، تا آخرین قطره خون خواهیم ایستاد.

این استاد حوزه افزود: امروز همه بدانند این خون جریان دارد و کاخ سفید را ویران خواهد کرد.

وی بیان داشت: صدای ملت ایران این روزها رسا است. با چشم های پر از اشک فریاد می زنند و آن فریاد را از بیت مرجعیت بلند می کنیم، که ملت تحمل ندارند که در مقابل این خون ریخته ساکت باشیم.

این استاد حوزه ادامه داد: ملت ایران منتظر انتقام سخت از خون ژنرال شهید قاسم سلیمانی است.

استاد حوزه علمیه افزود: ما به همه جهان اعلام می کنیم حامی این خون  هستیم. همه دیدند که ملت عراق با بدن شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مهندس چه کردند، چه قدر با شکوه تجلیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی با بیان این که آمریکا با هدف قرار دادن استوره شجاعت و مقاومت عمق خباثت و شیطنت خودش را نشان داد، گفت: اما برخی امروز در درون کشور متوهم شدند و می گویند، الان زمان انتقام نیست، بلکه زمان زمان تمدن وگفت و گو است.

این استاد حوزه اظهار داشت: این دسته از افراد وقتی سخن از تمدن می کنند و می گویند نباید دنبال انتقام باشیم، بدانند که این امریکایی که شما دم از آن می زنید، نشان داد تمدن یعنی جنگ و خون ریزی و تسلط بر ملت ها. اما دشمنان بدانند ما به وسیله همین افراد سیلی به دشمنان زده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی تأکید کرد:  ملت خواستار انتقام است، اما زمان و دستور انتقام به دست ولی امر مسلمین است. ما منتظر لحظه ای هستیم که ولی امر مسلمین دستور انتقام خون شهید سردار قاسم سلیمانی را بدهند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    ملت ایران در انتظار انتقام هستند وعدم انتقام ایران و ملت ایران را به کشوری مانند فلسطین و لبنان تبدیل می‌کند و عدم انتقام غیرت مردم ایران و خون شهدا را بر باد می‌دهد