پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهید حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ قاسم زاده گفت: با توجه به پیش‌بینی حضور میهمانانی از کشورهای عراق، لبنان، سوریه، یمن، نیجریه و اعضای جبهه مقاومت به شهر کرمان برای حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، فرودگاه کرمان آمادگی برای افزایش تعداد پروازها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته‌ی جاری را دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، علی قاسم‌زاده، ضمن تسلیت شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، درباره‌ آمادگی این فرودگاه برای افزایش پروازهای ورود به کرمان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته‌ی جاری اظهار داشت: یکسری پروازهای برای حضور مردم در مراسم تشییع سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی برنامه‌ریزی کردیم.

وی ادامه داد: فرودگاه بین‌المللی کرمان آمادگی خود را برای پذیرایی میهمانان مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی به هر تعداد پرواز که نیاز است را اعلام کرده و هیچ مشکلی در خصوص افزایش تعداد پروازها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته‌ی جاری نداریم.

پیش‌بینی شده است برای مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی میهمانانی از کشورهای عراق، لبنان، سوریه، یمن، نیجریه و اعضای جبهه مقاومت به شهر کرمان سفر کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha