جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار گنجعلی

حوزه/ فرمانده لشکر ۱۷ عملیاتی علی بن ابیطالب(ع) با تاکید بر این که با شهادت حاج قاسم، آمریکا گور خود را در منطقه غرب آسیا کند، تصریح کرد: خون مطهر شهید سپهبد سلیمانی به تنهایی ۲۵ سال نظام را بیمه کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار اسدالله گنجعلی، یکشنبه شب طی سخنانی در برنامه معنوی میثاق اهالی رسانه استان قم با سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان ایشان که در قرارگاه فضای مجازی بسیج برگزار شد، با تاکید بر این که آمریکا با ترور حاج قاسم و به شهادت رساندن ایشان در عراق، در واقع گور خود را در منطقه غرب آسیا کند، اظهار داشت: به لطف الهی و با ایثار و جان فشانی جوانان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی به خصوص اقدامات نیروی قدس سپاه، امروز جریان مقاومت در اقصی نقاط منطقه از یک اقتدار بی نظیری برخوردار است و در این خصوص نقش حاج قاسم یک نقش بسیار ویژه و ممتاز است.

وی افزود: ترامپ به عنوان رئیس جمهور دولت تروریست آمریکا، هیچ وجهه و جایگاهی در منطقه و عراق ندارد و به همین خاطر است که شبانه و مخفیانه و باذلت به عراق سفر می کند و شبانه تحت شدیدترین تدابیرهای ممکن، از عراق خارج می شود اما سردار سلیمانی ما بارها و بارها با عزت و افتخار به عراق و دیگر جاها سفر می کرد.

همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همچنین گفت: خون مطهر حاج قاسم به تنهایی ۲۵ سال نظام را بیمه کرد و به برکت اقتدار نظام و انقلاب اسلامی و این خون های مطهر، امروز خروج آمریکا از عراق و منطقه، کف مطالبات ماست.

وی افزود: حاج قاسم و یارانش با حماسه ای که خلق کردند، خواب راحت را از ترامپ و نتانیاهو و دیگر مستکبران عالم گرفتند و به برکت این خون های مطهر، زمینه آزادسازی قدس شریف از دست اشغالگران انشاالله در آینده ای نه چندان دور فراهم می شود.

گنجعلی همچنین بیان داشت: همه ما از شهادت حاج قاسم و ابومهدی مهندس، ناراحت و غمگین هستیم اما این غم و اندوه نباید باعث نااُمیدی شود بلکه به یاری حق تعالی، این بغض و خشم، باعث تحرک و پویایی بیشتر ما در مبارزه با ظلم و نظام استکباری به خصوص آمریکای جنایتکار می شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha