سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام حبیب فتاحی

حوزه/ حجت الاسلام فتاحی گفت: باعث تاسف است نماینده‌ای که از مردم رای گرفته تا از حقوق آن‌ها دفاع کند، بعد از شهادت سردار سلیمانی پیشنهاد مذاکره با دشمن را مطرح می‌کند، چنین نماینده‌ای بویی از مکتب امام علی (ع) نبرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام حبیب فتاحی شامگاه یکشنبه در جمع مردم سلماس که به مناسبت گرامیداشت شهادت شهید سردار سلیمانی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی در طول این چهل سال در همه برهه‌ها از جنگ تحمیلی تا مبارزه با داعش و سیل خوزستان در کنار مردم بود و مصداق آیه «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» شد.

وی ادامه داد: سبک زندگی دینی و انقلابی این شهید بزرگوار اسلام موجب شد در شهادتش بار دیگر دنیای اسلام رنگ عزا به خود گرفته و عاشورا شود.

مدیر مدرسه علیه امام علی (ع) سلماس تصریح کرد: امام خمینی (ره) مردم را ولی نعمتان مسئولین می‌دانستند و مسئولین نظام باید قدر دان این مردم باشند.

وی بیان داشت: سردار سلیمانی با شهادت خود در دنیا منتشر شد و در واقع روز جمعه روز ولادت این سردار بزرگ اسلام بود که بار دیگر زنده شد.

حجت الاسلام فتاحی گفت: در انتخابات پیش‌رو باید افرادی را انتخاب کنیم که همیشه در رکاب مقام معظم رهبری باشند و از دشمن نهراسند، به مردم پشت نکرده و مقابل دشمن از خود ضعف نشان ندهند.

وی اضافه کرد: باعث تاسف است نماینده‌ای که از مردم رای گرفته تا از حقوق آن‌ها دفاع کند، بعد از شهادت سردار سلیمانی پیشنهاد مذاکره با دشمن را مطرح می‌کند، چنین نماینده‌ای بویی از مکتب امام علی (ع) نبرده است.

مدیر مدرسه علمیه امام علی (ع) سلماس گفت: سردار سلیمانی یک فرد نبود، بلکه تفکری است که همیشه جریان دارد و به همین دلیل هم امروز همه احزاب و جریان‌های سیاسی و فکری مهم‌ترین خواسته‌شان از مسئولین، انتقام این سردار رشید اسلام از دشمنان انقلاب است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند، از دست رضاخان و محمدرضا خلاص شدیم اما از دست تربیت یافتگان غرب به این زودی خلاص نخواهیم شد.

حجت الاسلام فتاحی در پایان گفت: با وجود این که درکشور قانون وجود دارد عده‌ای اصرار دارند که قوانین ولایحه‌های بین‌المللی که تحت نظارت آمریکا نوشته شده و در آن نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران را تروریست معرفی می‌کند، در کشور تصویب شود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    عکس دست قطعه شده سردار سلیمانی را محکم بصورت نماینده ای که بازهم پیشنهاد مذاکره میدهد بکوبید و دهانش که آلوده به کلام نجس امریکاست پر از خون کنید بی شک او نفوذی است و بعد شهادت حاج قاسم دیگر نمی توان گفت از روی جهل چنین حرفی زده