پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت السالام شرف پور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی، انسانی متواضع و با اخلاق بود و بالاترین کار را خدمت به مردم می دانست و در این راه تلاش های بسیاری کرد.

حجت الاسلام علی شرف پور، استاد حوزه علمیه قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی و همرزمان وی در جنایت اخیر آمریکا، که به همراهی رژیم صهیونیستی اسراییل انجام شد، اظهارداشت: سردار سلیمانی در همه حال جبهه‌های جنگ را در زمان دوران دفاع مقدس خالی نگذاشت تا روحیه رزمندگان اسلام حفظ و دشمن همیشه در ترس و وحشت باشد.

حجت الاسلام شرف پور خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی  به آن دسته از افرادی که در راه دین تلاش می کردند ارزش بسیاری قائل بود؛ چرا که اگر ایمان باشد همه چیز درست می‌شود و این سردار دلها مردی بود که در ایمان نمونه و ممتاز بود.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سلیمانی یکی از عاشقان وصال نور بود که لباس زیبای شهادت زیبنده قامتش و مزد اخلاص، فداکاری و ایثار او بود.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی هرگز دل به دنیا نبست و آنچه که اور ا برای ملت ایران، محبوب ساخت ولایتمداری او از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و جهاد در مقابل همه مستکبران و ظالمان و زورگویان عالم بود.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، عنوان کرد: او سربازی شجاع و دلاور از خیل رزمندگان دوران دفاع مقدس و نمونه بارز شرف و غیرت و اوج تبعیت از مقام شامخ ولایت در دفاع از عزت و سربلندی اسلام و ایران بود.

وی ادامه داد: او فرماندهی متدین، جدی، امیدوار، سخت کوش، شجاع و با اخلاص و الگویی کم نظیر و برتر در خدمتگزاری و وفاداری به نظام و عشق به ولایت بود.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، در پایان گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی،انسانی متواضع و با اخلاق بود و بالاترین کار را خدمت به مردم می دانست و در این راه تلاش های بسیاری کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha