سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
امام جمعه میاندوآب

حجت الاسلام حسن‌زاده گفت: باید در انتخابات به کسانی رای بدهیم که ادامه دهنده راه شهید سلیمانی باشد و از راه و خون او و ولایت دفاع کنند و مدافع کشور باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در مصلای امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی تنها متعلق به خانواده سلیمانی نیست، بلکه متعلق به تمام امت اسلام است.

وی ادامه داد: حاج قاسم برای دفاع از ارزش‌ها، ولایت و وطن، شبانه روز تلاش کرد و جان خود را در این راه فدا کرد و منطقه خاورمیانه امروز مدیون مجاهدت‌های اوست.

امام جمعه میاندوآب اضافه کرد: دشمن  بداند، ایران پر است از سردار سلیمانی‌ها و تنها منتظر یک اشاره رهبری هستیم تا دشمن ببیند چه بلایی بر سر او می‌آوریم و قطعا نیز انتقام سختی در راه است.

وی بیان داشت: باید در انتخابات به کسانی رای بدهیم که ادامه دهنده راه شهید سلیمانی بوده و از راه و خون او و از ولایت دفاع کنند و مدافع کشور باشند.

حجت الاسلام حسن‌زاده ارتباط با خدا و ارتباط با ولایت را از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بیان کرد و گفت: حاج قاسم انسان بصیر و ولایت‌مدار، دشمن شناس و اهل مشورت و اهل نظم بود و در امورات زندگی خویش این امورات را به صورت عملی پیاده کرده بود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha