جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام میثم فیاضی

حوزه / حجت الاسلام میثم فیاضی گفت: دشمنان متوجه فرهنگ شهادت نشده اند؛ فرهنگ شهادت مولفه قدرت انقلاب اسلامی است و هر چقدر شهید بدهیم، اتحاد، اتفاق و همدلی بیشتر می گردد.

به گزارش خبرگزاری "حوزه " از اردبیل ، مردم حسینی دارالارشاد اردبیل، ظهر امروز ۱۶ دی ماه ، همزمان با تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در تهران، با تجمعی بزرگ و باشکوه در میدان عالی قاپو اردبیل گرد هم آمده و به عزاداری شهادت سردار سلیمانی و تجدید پیمان با ولایت پرداختند.

حجت الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در این تجمع با بیان اینکه یکی از موهبات پروردگار عالم برای یک مومن واقعی این است که محبت او را در قلب مومنان قرار می دهد، اظهار داشت: وعده خداوند بر این قرار است، آنهایی که ایمان و عمل صالح دارند و مورد تایید پروردگار عالم هستند ، محبتشان در قلب ها قرار  گیرد.

وی با اینکه نام امام حسین (ع) نور عالم است، عنوان کرد: حرکت، کلام و منش امام حسین (ع) مورد تایید خداوند متعال بود. اگر امروز مانند روز عاشورا در این مکان جمع شده ایم، قصد داریم با همان عشق مجددا با امام حسین (ع)، حضرت زهرا(س) و حضرت ابوالفضل (ع) بیعت کنیم .

وی گفت: سردار سلیمانی یکی از نورهایی بود که در وادی حریم امام حسین (ع) پرورش یافت و امروز این نور تلألو یافت .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل با اشاره به اینکه پاسداری از دین  ویژگی یاران امام حسین (ع) بود، تصریح کرد: دشمنان متوجه فرهنگ شهادت نشده اند؛ فرهنگ شهادت مولفه قدرت انقلاب اسلامی است و هر چقدر شهید بدهیم، اتحاد، اتفاق و همدلی بیشتر می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha