چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سرهنگ رضا حافظی

حوزه/ جانشین سابق سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم تصریح کرد: بی شک شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران و همرزمانش، جبهه مقاومت اسلامی را به قدرتی کم نظیر در دنیا تبدیل می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حاج رضا حافظی طی سخنانی در برنامه زنده شبکه استانی سیمای قم به مناسبت استقبال از پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قم اظهار داشت: شهادت مظلومانه ایشان و شهید مجاهد ابومهدی المهندس و دیگر یاران و همرزمانشان، گرچه برای ما بسیار سخت و اندوهناک است اما یقین داریم که فضل و لطف الهی به این وسیله بیش از پیش شامل حال ملت ما و امت جهان اسلام و به خصوص جبهه مقاومت اسلامی می شود.

وی افزود: همین حالا نیز می توانیم به عینه نشانه ها و زمینه های تقویت هر چه بیشتر جبهه مقاومت اسلامی را مشاهده کنیم و یقین بدانیم که خون مطهر شهیدان باعث خروش و جوشش بیشتر امت حزب الله و از آن سو خواری و زبوبی بیشتر ظالمان و مستکبران خواهد شد.

این رزمنده سال های دفاع مقدس همچنین گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز در پیام بسیار صمیمانه خویش با مردم مطرح فرمودند همه علاقه مندان و شیفتگان جبهه مقاومت اسلامی، خون خواه حاج قاسم هستند و به یاری خداوند، ما انتقام سختی از جنایتکاران آمریکایی و صهیونیستی خواهیم گرفت.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha