جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جعفریان

حوزه/ برخی از اعضای شورای سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه اصفهان با پیشکسوت حوزه علمیه اصفهان حجت الاسلام و المسلمین جعفریان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، برخی از اعضای شورای سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه اصفهان با حجت الاسلام و المسلمین جعفریان، پیشکسوت حوزه علمیه اصفهان، دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید نورالدین جعفریان در این دیدار گفت: مدتی را در تهران زندگی کرده و افتخار می کنم که قبل از انقلاب با رهبر معظم انقلاب در یکی از جلسات روضه تهران هم منبری بودم و به دلیل منبرهایی که می رفتم ۱۳ سال ساواک بنده را ممنوع الخروج از کشور کرد.

وی ادامه داد: بعد از تهران به قم رفتم و ۵۴ سال پیش به اصفهان برگشتم و پس از بازگشتم به توصیه آیت الله خادمی امام جماعت مسجد مصلای طوقچی اصفهان شدم.

این استاد حوزه افزود: خدمت به مردم را در اولویت قرار داده ام و هم اکنون تلاش می کنم در این زمینه نیز برای مردم به واسطه مسجد خدماتی را انجام دهم، از جمله کارهایی که تاکنون صورت گرفته، ساخت حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) است که طلاب حوزه علمیه در حال تحصیل در این مدرسه هستند.

این پیشکسوت حوزه علمیه با اشاره به اهمیت مطالعه افزود: در کنار حوزه علمیه ای که در مسجد فعالیت می کند کتابخانه ای مجزا دایر شده که در حال تجهیز آن هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین جعفریان گفت: مسجد محور محله بوده و حضور جوانان و نوجوانان در مسجد شور و نشاط را زیاد می کند بر همین اساس در طراحی فضای آینده مسجد ساخت ورزشگاه را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

در پایان این دیدار نیز حجت الاسلام خطاط، مسئول سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه استان اصفهان از زحمات و خدمات این استاد گرامی در طی سال‌ها تدریسشان در حوزه علمیه اصفهان تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است در این دیدار حجج اسلام صادقی، باطنی، سجادی، کیانی و بهرامی نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha