شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: جایگاه شهید سلیمانی برای رهبر معظم انقلاب، همان جایگاهی بود که، مالک اشتر برای امام علی(ع) داشت و لذا همان طور که امیرالمومنین(ع) در شهادت مالک اندوهگین بود، حضرت آقا نیز برای شهادت سپهبد سلیمانی ناراحت بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، ظهر امروز در اجتماع بی نظیر مردم همدان در قدردانی از مجاهدت‌های سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به سیل جمعیت مردم در سراسر کشور، در بزرگداشت شیهد سلیمانی، خاطر نشان کرد: پیام این جمعیت، این است که آرمان‌های امام خمینی(ره) همچنان پابرجاست و مردم به این آرمان‌ها با تمام وجود ایمان دارند.

وی جمعیت امروز مردم همدان را بی نظیر خواند و گفت: جمعیت حاضر در اجتماع امروز همدان را باید گفت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به الان بی‌نظیر بوده و کمتر مراسمی را می توان نام برد که چنین جمعیتی را به خود دیده باشد.

امام جمعه همدان تقدیر مردم از سپهبد سلیمانی را اجر تلاش‌های ایشان در راه اسلام دانست و گفت: شهید سلیمانی در راه عزت اسلام بسیار تلاش کرد و لذا خداوند نیز به ایشان عزت بخشید و نه تنها در زمان حضورش، بلکه در زمان شهادتش هم توانست قدرت‌های پوشالی جهان را تحقیر کند و عزت را برای هر ایرانی ایجاد کند.

مظهر مقاومت در برابر ستمگران عالم

وی تصریح کرد: سپهبد سلیمانی در تمام طول عمر خود در برابر همه مستکبران جهان ایستاد و به عنوان مظهر مقاومت در برابر ستمگران عالم، خود را معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه امنیت امروز را مدیون سردار سلیمانی‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: با وجود آنکه در منطقه مشکلات و وقایع مختلفی در حال رخ دادن است، اما جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور در منطقه بوده و نه تنها از تهدیدهای دشمن ترسی نداریم بلکه به پشتوانه سردار سلیمانی ها، به خاطر این امنیت، احساس غرور هم می کنیم.

وی ولایتمداری را ویژگی اصلی حاج قاسم عنوان کرد و گفت: جایگاه ایشان برای رهبر معظم انقلاب، همان جایگاهی بود که، مالک اشتر برای امام علی(ع) داشت و لذا همان طور که امیرالمومنین(ع) در شهادت مالک اندوهگین بود، حضرت آقا نیز برای شهادت سپهبد سلیمانی ناراحت بودند.

مسئولان قدردان مردم باشند

امام جمعه همدان، با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان مردم باشند، بیان داشت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی فراوانی که با آن دست و پنجه نرم می کنند، اما امروز به صحنه آمده و از آرمان‌های نظام، انقلاب اسلامی و ولایت دفاع کردند.

خواست مردم؛ انتقام سخت از دولت تروریست آمریکاست

وی با بیان اینکه اقدام تروریستی دولت آمریکا با تمام قوانین بین المللی سازگار نبود، ابراز داشت: این جنایات تنها از دست آمریکایی‌ها برمی‌آید، اما آمریکا باید بداند که این سیل جمعیت قطعا خانه او را خراب خواهد کرد و خواسته همه مردمی که در اینجا حاضر هستند، گرفتن انتقام سخت از این دولت تروریست است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی آمریکا را فرعون زمان نامید و یادآور شد: امروز از مسئولان و دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم که از موضع قدرت، انتقام خون شهید سلیمانی را بگیرند.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه آمریکا بداند سیل جمعیت خانه او را خراب خواهد کرد و خواسته مردم انتقام سخت است، گفت: در ۴۰ سال گذشته هرجا در عالم اتفاق شومی افتاد، دست آمریکا در آن پیدا بود، او فرعون زمان است که باید عصای موسی نابودش کند.

خونی که وحدت آفرین شد

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با شهادت خود هم مایه خیر و برکت بود، خاطر نشان کرد: به برکت خون سپهبد سلیمانی امروز وحدتی مثال زدنی در کشور ایجاد شده است و مردم با تفکرهای مختلف سیاسی و از اقشار مختلف همه در اینجا جمع شده‌اند که بگویند هدف و آرمان همه ما ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبران جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان تاکید کرد: این سیل مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان تجدید بیعتی با امام عصر(عج) بود و تاکیدی بر اینکه مردم به دنبال ظهور حضرت مهدی(عج) هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha