جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مدرسه علمیه حاج شهبازخان

حوزه/ ماموستا ملا احمد شیخی با بیان اینکه در عظمت شهید سلیمانی همین بس که رقیب و دشمن او یک استعمارگر بزرگ جهانی است، گفت: سردار سلیمانی به همه امت اسلامی تعلق دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ماموستا ملا احمد شیخی، روزگذشته در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مدرسه علمیه حاج شهبازخان کرمانشاه، با اشاره به این که هر دین و ملتی برای رسیدن به اهداف عالیه خود قربانی داده است، گفت: قربانی بزرگ نشانه بزرگی و عظمت ملت و انقلاب است و هرگاه شهدای ما از بزرگان ما باشند، نشان از اهمیت و تعالی آرمان های انقلابی ماست.

امام جمعه ثلاث باباجانی با بیان اینکه خیلی از حوادث از جمله شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهانش ناشناخته هستند و بعد از از دست دادن آنها ابعاد وجودی آنها مشخص می گردد، ادامه داد: شاید خیلی از ماها تا قبل از شهادت این سردار سرافراز او را به عنوان فرمانده سپاه، آن هم برون مرزی می شناخیتم، اما امروز افتخارات دیگری از او سراغ داریم.

 وی تصریح کرد: یکی از خدمات ماندگار شهید سلیمانی کمک به رفع مشکل کمبود دارو برای بیماران بوده که در این خصوص حرکت ارزشمندی را انجام داده و باید به او افتخار کنیم.

ماموستا ملا احمد شیخی با بیان اینکه در عظمت شهید سلیمانی همین بس که رقیب و دشمن او یک استعمارگر بزرگ جهانی است، گفت: سردار سلیمانی به همه امت اسلامی تعلق دارد. ایشان داری چهره جهانی و بین المللی و ابعاد شخصیتی جامع الاطراف و عظیمی است.

امام جمعه ثلاث باباجانی تصریح کرد: مسلمانان بر خود ببالند که سپهبد شهید پوزه شیطان بزرگ را در خاورمیانه، خصوصا کشورهای اسلامی به خاک مالید.

ماموستا ملا احمد شیخی با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم و همرزمانش بعد از رحلت حضرت امام(ره)، باشکوهترین تشییع جنازه و مراسم ها را شاهد بوده ایم، گفت:  شهید سلیمانی به دست شقی ترین افراد روی زمین به شهادت رسید و حیات و مماتش، امت اسلام را در برابر کفار منسجم تر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha