سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام علی جباری

حوزه/ حجت الاسلام جباری گفت: آمریکا دشمن و مخالف اسلام است و هرگونه بحث از تفاهم، سازش و مذاکره از روی نادانی است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام علی جباری، شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی که در مسجد قمر بنی هاشم شهرستان تکاب برگزار شد، اظهار داشت: دشمن فردی را به شهادت رساند که همیشه دعای بعد از نماز شب او آرزوی شهادت در راه خدا بود.

وی، ایمان و اعتقاد به خدا، اخلاص، تواضع و فروتنی، ولایت مداری و دشمن شناسی را از خصوصیات بارز سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت:این ویژگی‌ها در سردار سلیمانی بود و همین‌عوامل موجب شد خدای متعال محبت او را در قلوب مؤمنین قرار دهد و در شهادت وی این‌گونه جهان اسلام به پاخواست.

استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: سردار سلیمانی جلوه بصیرت بود و هیچ ترسی از دشمن نداشت شهادت این سردار بی‌نظیر موجب وحدت امت اسلامی شد و فتنه جدایی ایران و عراق پایان یافت.

وی افزود: دشمن شناسی از تاکیدات دینی و یکی از نیازهای ضروری امروز جامعه است و متاسفانه بعضی‌ها در این زمینه ضعف دارند و در طول تاریخ انسان‌های زیادی بدلیل عدم بصیرت عاقبت به شر شدند.

حجت الاسلام جباری بیان داشت: آمریکا دشمن و مخالف اسلام است و هرگونه بحث از تفاهم و سازش و مذاکره از روی نادانی است .

وی در پایان گفت: هنوز سردار سلیمانی در اوج بصیرت و آگاهی قرار داشت و هنوز برای ما شناخته شده نیست و در غم این سردار عزیز قلب امام زمان (عج) هم داغدار شد که این چنین مردم بی‌تابی می‌کنند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha