سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام جباری امام جمعه شوط

حوزه/ حجت الاسلام جباری با بیان این‌که گرفتن انتقام سخت از جمله مأموریت‌های رهبر انقلاب به سردار قاآنی است، گفت: سردار قاآنی از فرماندهان و سرداران بزرگ و فکور است و رهبر انقلاب به وی مأموریت داده است تا انتقام سردار سلیمانی را از دشمن بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام  محمدرضا جباری، شامگاه سه‌شنبه در مراسم شام غریبان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در مسجد جامع شهرستان شوط برگزار شد، اظهار داشت: دشمن جنایتکار در هوس‌های نابخردانه آلوده شده و امید و عقلش را از دست داده است.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی از معادن پر ارزش انقلاب اسلامی بود و ارزش این سردار در عرصه‌های سیاسی، بین المللی، فرهنگی و امنیتی فوق‌العاده بود.

امام جمعه شهر شوط تصریح کرد: سیاست دینی و انقلابی سردار سلیمانی و عشق او نسبت به مستضعفین و پابرهنگان جامعه موجب شد دشمن او را به شهادت برساند و دشمن یقین بداند که سردار سلیمانی هزاران سرباز مثل خود را تربیت کرده است و هر کدام در مقابل دشمن، سردار سلیمانی هستند.

وی افزود: اولین انتقام سخت مقاومت از آمریکا، از بین رفتن امنیت آن‌ها در جای جای دنیا است و دشمن باید در هر نقطه و مکان، خودش را در برابر مرگ حاضر ببیند.

حجت الاسلام جباری اضافه کرد: انقلاب اسلامی سال‌ها است که قدرت نابودی کامل دشمن را دارد و این قدرت با شهادت سردار سلیمانی از بین نمی‌رود و انقلاب اسلامی از مناطق استراتژیک دشمن اطلاعات دقیقی دارد و در موقع مناسب انتقام سختی از آن‌ها خواهد گرفت.

وی با بیان این‌که گرفتن انتقام سخت از جمله مأموریت‌های رهبر انقلاب به سردار قاآنی است، بیان داشت: سردار قاآنی از فرماندهان و سرداران بزرگ و فکور در عرصه استراتژیک جنگی است و رهبر انقلاب در حکم خود به وی مأموریت داده است تا انتقام سردار سلیمانی را از دشمن بگیرد.
انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha