پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گرامیداشت شهید سپبهد حاج قاسم سلیمانی حوزه علمیه خواهران زاهدان

حوزه/ فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء سیستان و بلوچستان گفت: گرفتن انتقام از تروریست های آمریکایی تنها بر دوش نیروهای نظامی کشور نیست و همه مردم باید در این خون خواهی سهیم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زاهدان، حسن نوری در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران فاطمه معصومه(س) زاهدان اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی تنها یک شخص نبود، بلکه تفکری است که همه آحاد جامعه وظیفه ی درک آن را دارند.

وی افزود: مقاومت یک مکتب است و ادامه راه پرافتخار شهدا و تربیت فرزندان شایسته، مسئولیتی برعهده ما به ویژه بانوان این سرزمین قرار داده است.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء سیستان و بلوچستان با بیان این که اخلاص و فروتنی این شهید بزرگوار برای همگان آشکار است، گفت: گرفتن انتقام از تروریست های آمریکایی تنها بر دوش نیروهای نظامی کشور نیست و همه مردم باید دراین خون خواهی سهیم باشند.

جانباز حادثه تروریستی تاسوکی بیان کرد: سردار سلیمانی و همرزمانش چهل سال ایستادگی در برابر توطه های دشمنان داشتند تا امروز ملت شریف ایران بتوانند در آرامش و امنیت زندگی کنند.

وی افزود: شهادت افتخار ماست و لباسی که به تن داریم، لباس شهادت است و دشمنان بدانند ملت اسلام در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد

نوری اظهار کرد: ملت ما ملت ولایی است و قدر ولایت مداران و شهیدان را می دانند و راه شهدا را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha