جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه بنا بر دستورات مکتب انسان ساز اسلام، مسلمانان نباید در موضع ضعف قرار بگیرند، گفت: برای انتقام شهادت حاج قاسم و گوشمالی به رئیس جمهور تروریستی آمریکا، پایگاه عین الاسد به عین الجسد تبدیل شد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به حرکت جنایتکارانه و تروریستی شیطان بزرگ در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، گفت: با ترور سردار سپهبد سلیمانی و جمعی از یارانش، خشم و نفرت جهانی علیه آمریکا شعله ور شده است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه ریختن خون چنین سردارانی موجبات سرزندگی و تایید نظام اسلامی است، افزود: شهادت مالک اشتر ولایت، باعث دوام و بقای وفاداری مردم به آرمان های متعالی اسلام و امامین انقلاب خواهد بود.

وی تصریح کرد: در  خونخواهی سپهبد سلیمانی به کمتر از اخراج آشغالگران آمریکایی از منطقه خاورمیانه، قانع نخواهیم بود.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه خون سردار سلیمانی، نفس تازه و غیرتی انقلابی را در کالبد ملل محروم، خصوصا آزادمردان جهان اسلام و آزاد اندیشان دنیا به وجود آورد، اظهار کرد: حضور میلیونی مردم قدردان ایران اسلامی در گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی، این پیام را دارد که پیاده شدن ارزشهای الهی و انقلابی در تمام سطوح حکومتی و زندگی آحاد مردم، نیاز به روحیه ولایت پذیری و مقابله با استکبار می طلبد.

وی تصریح کرد: مردم انقلابی با نمایش گذاشتن صفت قدردانی و روحیه انقلابی در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی، در خصوص زمزمه های مذاکره با شیطان بزرگ اتمام حجت کردند.  

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از برکات شهادت حاج قاسم سلیمانی، موشک باران پایگاه های شیطان بزرگ و زمینه اخراج آمریکای جنایتکار از منطقه خاور میانه است.  

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه بنا بر دستورات مکتب انسان ساز اسلام، مسلمانان نباید در موضع ضعف قرار بگیرند، گفت: برای انتقام شهادت حاج قاسم و گوشمالی به رئیس جمهور تروریستی آمریکا، پایگاه عین الاسد به عین الجسد تبدیل  شد.

وی در پایان گفت: ما سربازان ولایت با تبعیت محض از امام خامنه ای به دنبال شروع جنگ نبوده، لکن هر متجاوزی که چشم طمع به منافع ایران اسلامی داشته باشد، جوابی کوبنده به او خواهیم داد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha