جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عملیات قاسم

حوزه/ نجم الدین نجیب کارشناس شبکه العالم طی مقاله ای نوشت: آمریکایی که به قدرت ها و تجهیزات نظامیش که قوی ترین ارتش جهانی است فخر فروشی می کرد امروز مورد اهانت بزرگی قرار گرفت که جرات پاسخ به آن را ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه در حدود ساعت ۱:۲۰ بامداد چهارشنبه درست در همان ساعتی که دست های مکار آمریکایی های جنایتکار فرمانده سپاه قدس شهید سردار" حاج قاسم سلیمانی" و معاون حشد الشعبی فرمانده مجاهد شهید "ابو مهدی مهندس"  و یارانشان را در بغداد ترور کرده و به شهادت رساندند ده ها موشک ایرانی پایگاه عین الاسد در غرب عراق را در هم کوبیدند که خسارت های بسیاری در این پایگاه به جای گذاشت.

نجم الدین نجیب کارشناس العالم  در همین راستا نوشت:

عملیات "شهید قاسم سلیمانی " که ایران بامداد امروز اجرا کرد؛ تاریخ را وارد بزرگترین دروازه خود خواهد کرد و آمریکایی که به قدرت ها و تجهیزات نظامیش و قوی ترین ارتش جهانی فخر فروشی می کرد امروز مورد اهانت بزرگی قرار گرفت که جرات پاسخ به آن را ندارد. چرا که می داند کسانی که پشت شلیک این موشک ها هستند مردانی هستند که معنای ترس را نمی شناسند و لحظه ای در پاسخ به دشمن تردید نمی کنند حتی اگر آن دشمن آمریکا باشد.

پاسخ ایران مرحله جدیدی در جنگ بین محور مقاومت و محور آمریکایی- صهیونیستی است

اگر پاسخ انتقام جویی ایران را از بعد استراتژیک بررسی کنیم، صرف نظر از تعداد کشته ها و خسارات ناشی از حمله موشکی ایران به پایگاه های آمریکایی؛ این اقدام مرحله جدیدی در جنگ بین محور مقاومت و محور آمریکایی صهیونیستی و عربی مرتجع را پایه گذاری خواهد کرد که قائم و استوار نه بر نیروی سلاح بلکه متکی به اراده ای کسی است که این سلاح را  دارد و دارای شجاعتی است که کمترین تردید بر فشار دادن ماشه در لحظه مناسب نمی کند.

پیام موشکی که مردان سلیمانی به ترامپ احمق و پومپئو تروریست فرستادند در بردارنده امضا و نشان واضح ایرانی بود که ایران کشوری است که پایگاه های آمریکایی را هدف قرار داد و آن را آشکارا و مثل روز اعلام کرد و این موضعی است که قوی ترین کشورهای جهان هم جرات بر انجام آن نداشتند و این اقتدار به طور کلی ایرانی است و مخصوص ایران است.

مردم ایران با تکبیر هایشان از پاسخ موشکی ایران حمایت کردند

 در زمانی که خبرگزاری ها از بمباران موشکی پایگاه های آمریکایی در عراق صحبت می کردند از دادن چنین پاسخی به آمریکایی ها هیچ ترسی در خیابان ها و در بین مردم ایران وجود نداشت و ایرانی ها در پشت بام منازلشان تکبیر سر دادند.

آمریکا باید این اهانت را بپذیرد و سکوت کند و اگر به هر شکلی به خودش جرات پاسخ به این اقدام را بدهد مردانی که پایگاه های عراق را در هم کوبیدند تمام پایگاه هایش در منطقه را در هم خواهند کوبید و به طور قطعی ۱۰۰ نقطه از پایگاه های آمریکایی و هم پیمانانش در منطقه مشخص شده و آن موقع ترامپ دیگر به غیر از خودش و وزیر امور خارجه جنایتکارش پومپئو دیگر کسی را سرزنش نمی کند به دلیل این که در مهلکه ای سخت و غیر قابل تحمل قرار گرفته است، از این رو به صلاحش هست که پیام مردان سلیمانی را خوب بخواند " انه من سلیمان وانه بسم الله الرحمن الرحیم".

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha