سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 880577
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
آزادبخت

حوزه/ آیین گشایش نمایشگاه کتاب همدان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان، ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه کتاب همدان با بیان اینکه خبر خوشی دارم، اظهار کرد: به گفته یکی از فرماندهان سپاه، تاکنون آمریکا ۸۰ کشته طی عملیات پاسخ قاطعانه به ترور سردار سلیمانی در بامداد امروز را تایید کرده و این نشان می‌دهد جمهوری اسلامی هیچ گاه از حق خود کوتاه نمی‌آید.

وی ادامه داد: اگر همه نظامیان آمریکایی را هم بکشیم، تقاص خون شهید سردار سلیمانی نیست، چرا که ارتش آمریکا ارزشی ندارد که خون‌بهای شهید سلیمانی باشد، اما دلخوشیم که مردم از واقعه عاشورا درس گرفتند.

آزادبخت افزود: دشمن زبون‌تر از آن است که کاری بکند، اما اگر اقدامی انجام دهد درسی به او می‌دهیم که در عمرش ندیده باشد.

وی با تاکید بر اینکه آماده ایم به بهترین شکل ممکن جواب آمریکا را بدهیم، عنوان کرد: امیدواریم دولت آمریکا عقل داشته باشد و دست به خطایی نزند، زیرا پاسخ ما قاطع و ویران‌گر خواهد بود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه سردار سلیمانی ابتدا از جهاد اکبر که جهاد نفس است، آغاز کرد، افزود: تواضع و مردم‌دوستی سردار سلیمانی باید برای همه ما الگو باشد و باید از خود بگذریم تا خادم خوبی برای مردم باشد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به گشایش نمایشگاه کتاب در همدان، کتاب را برای هدایت بشر موثر دانست و گفت: ما برای دانایی و اندیشه خود باید به کتاب توجه کنیم و برپایی نمایشگاه بهترین اقدام فرهنگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha