پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماز

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان گفت: برای ترویج فرهنگ نماز در مدارس آموزش و پرورش باید مبلغان و فعالان فرهنگی از شیوه های تبلیغی نو و خلاقانه استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام محمد چراغی، امروز در جلسه شورای برنامه ریزی نماز منطقه 5 کشوری که در سالن اجتماعات کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان برگزار شد، گفت: باید با همت والا و تبلیغ جهادی زمینه ترویج فرهنگ نماز در جامعه بویژه بین نسل جوان را فراهم کنیم و از تمام ظرفیت های تبلیغی در این راستا بهره گیریم.

وی با اشاره به اینکه خدمت به فرهنگ نماز افتخاری والا و ارزشمند است، افزود: نماز و ترویج این فریضه واجب موجب پویایی و نشاط معنوی و همچنین سلامت اخلاقی جامعه خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ نماز در مدارس آموزش و پرورش باید مبلغان و فعالان فرهنگی از شیوه های تبلیغی نو و خلاقانه استفاده کنند، خاطر نشان کرد: ستاد اقامه نماز با همکاری و تعامل مستمر با مربیان پرورشی برنامه های گسترده و منسجمی در این راستا اندیشیده است . 

وی در ادامه خواستار برنامه ریزی های منسجم و هدفمند برای برگزاری اجلاس نماز شد و گفت: پیشنهاد می شود اقدامات برگزاری اجلاسیه های پیشین نماز در استان ها بصورت نمایشگاه های ویژه در معرض دید عموم قرار گیرد . 

بنابر این گزارش، نشست هم اندیشی امروز با حضور اعضای هم اندیشی و برنامه ریزی ترویج نماز استان های خوزستان، مرکزی، کردستان، همدان، ایلام، کرمانشاه و لرستان به میزبانی خرم آباد و با حضور منصور سرگزی معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha