جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام دیرباز

عضو خبرگان رهبری گفت: با حمله موفقیت آمیز موشکی به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق، اقتدار نظامی ایران در برابر رژیم تروریستی ایالات متحده بر جهانیان آشکار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که حملات موشکی دلاورمردان سپاه پاسداران به دو پایگاه نظامی آمریکا در عراق، تنها یک سیلی سخت از سوی ملت ایران به دشمن متجاوز و گستاخ بود، اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری در دیدار امروز مردم قم فرمودند، مقابله اصلی ما با آمریکای جنایتکار باید در راستای خاتمه بخشیدن به حضور فسادبرانگیز این رژیم تروریستی باشد و لذا همه تلاش خود را باید در جهت فراهم کردن زمینه خروج آمریکا از منطقه مصروف بداریم.

وی افزود: دشمن با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و یار دیرینش ابومهدی المهندس، بزرگترین خطای استراتژیک را مرتکب شد و انشاالله از برکات خون مطهر این شهدا این است که زمینه لازم برای فرار سربازان متجاوز آمریکایی از منطقه غرب آسیا فراهم می شود.

رئیس دانشگاه قم همچنین گفت: به لطف الهی و با اقتدار نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به دشمن متجاوز، اقتدار نظامی ایران اسلامی در برابر قدرت پوشالی آمریکا بر جهانیان روشن و به اثبات رسید و آن ها باید بدانند که در صورت کوچک ترین تحرک و گستاخی دیگری، با پاسخ کوبنده تر سپاه و نیروهای مسلح کشورمان مواجه خواهند شد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha