جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمود الزهار عضو حماس

حوزه/ الزهار گفت: سلیمانی در حمایت از مقاومت فلسطین، کم نظیر بود و اکنون شهادت این مرد خسارت بزرگی برای جبهه مقاومت است زیرا او مردی بود که روح امید را در دل وجان مستضعفان امت اسلامی برای آزادی فلسطین دمید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه محمود الزهار عضو دفتر سیاسی حماس گفت: سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به مقاومت مسلحانه فلسطین، امکانات و قدرت بخشید.

وی افزود: سلیمانی خدماتی فوق تصور به فلسطین بخشید و سیاستی که او دنبال می کرد سیاست کشور ایران بود و تهران و حماس نیز روابط خوبی دارند و شهادت سلیمانی نیز تاثیری در قدرت مقاومت ندارد و باعث سستی آن نخواهد شد، بلکه موجب باز شدن افق های جدید و نزدیک شدن به وعده نهایی ما با دشمن و نابودی اسرائیل می شود.

الزهار ادامه داد: سلیمانی در قلب و ذهن خود کاملا دوستدار فلسطین و مسجدالاقصی بود زیرا این مسجد بخشی از اعتقاد اسلامی است و سلیمانی و سپاه او نام قدس را با خود داشتند و نام سپاه او تهران و کرمان نبود بلکه نام آن سپاه قدس بود و این نشان می دهد که این مرد پروژه بزرگ مقاومت در برابر اشغالگری صهیونیست ها و بیرون راندن آنها از فلسطین را در سر داشت.

عضو ارشد حماس گفت: سلیمانی از آغاز دهه نود که مسئولان و رهبران مقاومت از فلسطین بیرون رانده شدند، دست دوستی و کمک به سوی مقاومت فلسطین دراز کرد و در آن زمان اعلام آمادگی کرد که تمام ملزومات و نیازهای مقاومت را تا زمان بیرون راندن اسرائیل فراهم کند.

الزهار خاطرنشان کرد: سلیمانی در حمایت از مقاومت فلسطین، کم نظیر بود و اکنون شهادت این مرد خسارت بزرگی برای جبهه مقاومت است زیرا او مردی بود که روح امید را در دل وجان مستضعفان امت اسلامی برای آزادی فلسطین دمید و موضع گیری های او عرب هایی را که به دامن اسرائیل پناه برده اند را به چالش کشاند و اکنون تمام اقدامات و خدمات او به فلسطین در نامه اعمال او حاضر است و از دوستداران قدس و مسجدالاقصی و فلسطین و مقاومت به شمار می رود و من بر این واقعیت گواهی می دهم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha