یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ سردار سلیمانی هر آنچه داشت در راه خداوند، اعتلای جامعه اسلامی، تحقق کلمةالله در جهان و هموار سازی مسیر ظهور بذل کرد.

سمیه مرتاض در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه اظهار داشت: خدای متعال در قرآن کریم با بیان آیه"  إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا " وعده قطعی به مؤمنین داده است که در مقابل اعمال صالح آن‌ها اجر و پاداش خواهد داد.

وی ادامه داد: وعده صادق خداوند در مورد بندگان مؤمنش حتمی الوقوع بوده و ما نیز در جامعه اسلامی به کرات این محبت و مودت الهی که هدیه و پاداش خداوند رحمان، در مقابل ایمان واعمال صالح بندگان شایسته‌اش بوده است، را مشاهده کردیم.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این وعده صادق الهی در زندگی سردار سرافراز شهید سپهبد قاسم سلیمانی محقق شد و تمام جوامع اسلامی و خط مقاومت راه این سردار را ادامه خواهند داد.

وی، اخلاص و تواضع را از خصوصیات بارز این شهید عنوان کرد و افزود: اخلاص و تواضع در تمام زوایای زندگی سردار سلیمانی جاری بود.

مرتاض تصریح کرد: از مواردی که این سردار بزرگ را محبوب قلوب قرار داد و این چنین جامعه اسلامی را با خود همراه نمود و دل‌های مردم را در محبت خود غرق و درغم شهادتش اندوهگین نمود این بود که سردار سلیمانی هر آن‌چه در دست داشت در راه خداوند، اعتلای جامعه اسلامی، تحقق کلمةالله در جهان و هموار سازی مسیر ظهور بذل کرد.

وی در پایان گفت: تحقق وعده الهی نه فقط در جمهوری اسلامی ایران که در عرصه جهانی هم محقق شد و خداوند مزد زندگی سراسر ایمان و اعمال صالح را به این بنده صالح در این دنیا داد و قطعا تحقق کاملش را در آخرت اعطا می‌کند و همه انسان‌های مؤمن از این قاعده مثتثنی نیستند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha