جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ قاسم الطایی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قاسم الطائی از مؤسسان جریان صدر عراق، امروز تهدیدهای ترامپ علیه عراق مبنی بر وضع تحریم های جدید و وارد کردن ضربات نظامی را سخن گفتن به زبان اوباش دانست و به ترامپ توصیه کرد با آتش بازی نکند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین قاسم الطائی از مؤسسان جریان صدر عراق، امروز تهدیدهای ترامپ علیه عراق مبنی بر وضع تحریم های جدید و وارد کردن ضربات نظامی را سخن گفتن به زبان اوباش دانست و به ترامپ توصیه کرد با آتش بازی نکند.

وی افزود: فرزندام امام حسین(ع) از مرگ هراسی ندارند بلکه با آن مانوس هستند و از امام مهدی در این راه انگیزه می گیرند تا پیروز شوند و اراده آنها تقویت شود و نه تو و نه هیچ کس دیگری نمی تواند این ویژگی را از مردم عراق بگیرد.

شیخ طایی ادامه داد: جنگ آمریکا علیه عراق، هیچ توجیه قانونی و مجوز بین المللی ندارد و نادیده گرفتن شورای امنیت است و از این رو آمریکا مسئول تمام جنایت های خود در عراق است و اگر فلان شخصیت عراقی هم از آمریکا به عراق دعوت کرده باشد او نمانیده مردم عراق نیست و ملت عراق خودشان موضع خود را اعلام می کنند و منافع خود را تشخیص می دهند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا متحمل ضربات به ارتش و تجهیزات و همچنین کشته شدن سربازانش می شود و مسئول جان مردمی است که در عراق قتل عام کرده است و تعداد آنها بنا بر گزارش خود آمریکایی ها به یک میلیون نفر می رسد و علاوه بر این تمام مؤسسات دولتی ما را نیز تخریب کرده اند و ارتش و پلیس ما به واسطه دخالت آمریکا به نیروهایی بی تجربه تبدیل شده اند و ارتش عراق با وجود قدرت جنگی فاقد ساماندهی لازم است.

شیخ طایی در پایان از ترامپ خواست مسئولیت کشتار مردم عراق و تخریب کشور را پذیرفته و از ملت عراق عذرخواهی کند و خسارت هایی را که به عراق وارد کرده جبران کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha