جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پشتیبانی حوزه علمیه کرمانشاه از سیلی سپاه به شیطان بزرگ

حوزه/ حوزه علمیه کرمانشاه در پیامی به مناسبت حمله موشکی سپاه به مقر آمریکایی ها، آورده است: دست انتقام الهی با تبر ابراهیمی از آستین فرزندان غیور خمینی کبیر(ره) بر نمرودیان زمان فرود آمد. تا هیمنه پوشالی استکبار را در مقابل دیدگان عالم در هم شکسته و انگشت جهانیان را بر لب نشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حوزه علمیه استان کرمانشاه در بیانیه ای سیلی کوبنده موشکی سپاه قهرمان علیه نیروهای تروریستی و ظالم آمریکایی و عمل به وعده انتقام خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به ملت شریف ایران به ویژه مردم کرمانشاه تبریک گفت.

  در متن بیانیه حوزه علمیه استان کرمانشاه می خوانیم:

بِسْمِ اللَّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ

همرزمان سپهبد شهبد سلیمانی بنا بر وعده صادق مقام معظم رهبری، در اولین گام، سیلی خیره کننده ای را در گوش آمریکای جنایتکار نواخت. تا بداند فرزندان عاشورایی این مرز و بوم تحمل عرض اندام هیچ متجاوزی را ندارد.

عملیاتی که بعد از سخنان راهبردی ولی امر مسلمین در جمع مردم انقلاب قم بمناسبت 19 دی، مطرح نمودند. پرتاب موشک سبزپوشان سپاه همچون صاعقه بر سر مزدوران آمریکایی فرود آمد تا دشمنان بدانند، عین الاسد را به عین الجسد تبدیل می کنیم، تا حامیان متجاوزین در دنیا و منطقه حساب خود را از آنان جدا کنند.

جواب داندان شکن ایران اسلامی به آمریکای تروریست، آغاز راهی است که حاج قاسم با خون خود جهت ریشه کن کردن طومار استکبار و ایادی و اذناب آن در منطقه بر روی جریان مقاومت گشوده است.

دست انتقام الهی با تبر ابراهیمی از آستین فرزندان غیور خمینی کبیر(ره) بر نمرودیان زمان فرود آمد. تا هیمنه پوشالی مستکبرین را در مقابل دیدگان عالم در هم شکسته و انگشت جهانیان را بر لب نشاند.

ضمن تقدیر و تشکر از سبزپوشان راست قامت سپاه، این پیروزی غرور انگیز را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و نائب برحقش ولی امر مسلمین جهان و تمامی دوستداران و خانواده معظم « سیدالشهدای مقاومت » تبریک و تهنیت گفته و ما امت انقلابی و ولایتمدار منتظر « انتقام سخت » هستیم.

به امید روزی که با به ثمر نشستن خون شهید سلیمانی و همرزمانش  و همت مردم ضد استکبار کشورهای منطقه، شاهد فرو ریختن هیمنه پوشالی شیطان بزرگ و فرار آنها از خاورمیانه باشیم.

حوزه علمیه کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha