پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: در سال های نه چندان دور علما و شخصیتهای برجسته این شهر توانستند مدارس علمیه قدیمی با سبک معماری زیبایی احداث کنند، ولی امروز طلاب و اساتید از کمبود فضای آموزشی در رنج هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در جلسه ای با مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین که در این اداره کل برگزار شد، از حضور به یادماندنی و فراموش نشدنی ملت ایران در مراسم تشییع شهدای مقاومت قدردانی کرد و این حضور را نشان دهنده قدرشناسی ملت از تلاش های مخلصانه و شبانه روزی سردار سلیمانی و دیگر همرزمانش در مبارزه با دشمنان و استکبارجهانی دانست.

وی در ادامه ضمن تبریک انتصاب مدیر کل راه شهرسازی استان قزوین بیان کرد: حوزه علمیه قزوین از حوزه های ریشه دار و قدیمی است و در حال حاضر ۱۰۰۰ طلبه در مدارس علمیه استان مشغول فراگیری دروس حوزوی هستند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: در سال های نه چندان دور علما و شخصیتهای برجسته این شهر توانستند مدارس علمیه قدیمی با سبک معماری زیبایی احداث کنند، ولی امروز طلاب و اساتید از کمبود فضای آموزشی در رنج هستند.

وی ادامه داد: احداث مدارس علمیه جدید می تواند در  افزایش کمی و کیفی حوزه های علمیه استان و اجرای برنامه های فرهنگی هدفمند تاثیرگذار باشد.

 ابراهیم مبارک قدم، مدیر کل راه شهرسازی استان قزوین، هم آمادگی این اداره کل را برای احداث مدارس علمیه اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha