جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پایگاه مقاومت بسیج سردار سپهبد قاسم سلیمانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر با اشاره به نام گذاری پایگاه مقاومت بسیج این مدرسه علمیه با نام سردار سلیمانی، گفت: إن شاءالله در نظر داریم با بررسی ابعاد و ویژگی های شخصیتی سردار سلیمانی راهکارها و روش‌های موفقیت این شهید بزرگوار را در کلاس‌های درس مدرسه تدریس کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مدیریت مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر، در راستای زنده نگاه داشتن یاد و راه سردار سلیمانی، پایگاه بسیج این مدرسه را با عنوان «پایگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی» نام گذاری کرد.

در این راستا حجت الاسلام رضا حیدری، مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر، با بیان اینکه طلاب در همه مراسمات عزاداری شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش شرکت کردند، گفت: علاوه بر حضور گسترده در مراسمات، بنرها و پوسترهایی از تصاویر سردار را نیز در سطح شهر نصب کردند.

وی سردار سلیمانی را نماد تفکر انقلابی و حرکت جهادی دانست و تصریح کرد: سردار یک تفکر، نهضت و راه روشنی بود که معنای واقعی «مردانگی در راه خدا» را عینیت بخشید.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر، در پایان تصریح کرد: إن شاءالله در نظر داریم با بررسی ابعاد و ویژگی های شخصیتی سردار سلیمانی و همچنین وصیت نامه آن مجاهد فی سبیل الله، راهکارها و روش‌های موفقیت این شهید بزرگوار را در کلاس‌های درس مدرسه تدریس کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha