شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در نماز جمعه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: سیلی رزمندگان سپاه در قبال خون پاک شهید سلیمانی هر چند اندک بود اما این را ثابت کرد که آمریکا حقیر تر از حرف هایی است که می‌زند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: قیام میلیونی مردم از هر طیف و جناحی که در مراسم سردار سلیمانی شرکت کرده بودند و حب قلبی خود را نسبت به این سردار دل‌ها نشان داده بودند سبب تقویت هویت دینی و حتی تدین شد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: سیلی رزمندگان سپاه در قبال خون پاک شهید سلیمانی هر چند اندک بود اما این را ثابت کرد که آمریکا حقیر تر از حرف هایی است که می‌زند.

وی افزود: آمریکا که خود مدعی آزادی و حقوق بشر است در ارائه آمار کشته شده ها اجحاف می‌کند به همین منظور نباید از انتقال اجساد از پایگاه مورد هدف قرار دادهدشده غافل شد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی خاطرنشان کرد: پس از سیلی سختی که دلاورمردان سپاه به آمریکا در منطقه زدند به سوی ترس و واهمه رفت و این ناشی از خون شهید سلیمانی است و شهید سلیمانی یکی از افراد مخلص و ولایتمداری بود که در مکتب امام خامنه ای تربیت یافته بود و با شهادت خود اثبات کرد که تربیت شدگان این مکتب همین مسیر را می‌روند.

وی افزود: در انتخابات مردم وظیفه دارند افرادی را ، راهی بهارستان کنند که چون شهید سلیمانی در راه نظام و انقلاب باشند و محبت در دل مردم  به واسطه اعمالی نیک جاری می‌شود پس این مهم برای کسانی که به دنبال مدیریت و نمایندگی هستند نیز صدق می‌کند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: نمایندگان پس از راهی شدن به بهارستان نباید با خیال راحت روزگار خود را بگذارند بلکه باید وضعیتی که برای ماندگاری آن‌ها در بهارستان وجود دارد بررسی شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha