پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسجدی در ادمونتون کانادا به پناهگاه اضطراری برای بی خانمان ها تبدیل شد

حوزه/ درحالی که هوا به ویژه در کانادا به شدت رو به سردی گذاشته است، مسجد الرشید در ادمونتون پناهگاهی گرم برای بی خانمان ها به وجود آورده است.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از muslimlink، مسجدی در شهر ادمونتون در کانادا در همکاری با یک سازمان خیریه با نام «بذر خردل» اقدام به ایجاد پناهگاه های اضطراری زمستانی برای بی خانمان ها کرده است.

درحالی که هوا به شدت رو به سردی می رود و بسیاری از مردم در خیابان ها به سر برده و بی خانمان هستند، مسجد الرشید با گذاشتن تخت خواب ها در محوطه ای، پناهگاهی گرم را برای بی خانمان ها ایجاد کرده است. و از ساعت 7-8 صبح درها را به روی مردم باز نگه می دارد  و از سرپناهان در فصل سرما پذیرایی و استقبال می کند. به میهمانانی که به این هتل وارد می شوند، غذای گرم، سرپناه و ملزومات اساسی داده می شود.  همچنین داوطلبانی وجود دارند که یک شب برای کمک به آنها می مانند.

یکی از بانیان مسجد گفت: دیشب هشت مهمان داشتیم که در مسجد ما اقامت داشتند و از گرمی و استقبال داوطلبانمان لذت می بردند.

وی افزود: سازمان «بذر خردل» نیز  برای کمک به این ابتکار عمل بزرگ با مسجد الرشید همکاری نزدیک داشته است. از پشتیبانی لجستیکی گرفته تا کارگاه های متعدد ، هدف این است که جامعه آماده تهیه یک سرپناه ایمن برای کسانی که بیشتر به آن احتیاج دارند ، باشد.

این بانی مسجد خاطرنشان کرد: ما از همه شهروندان اطراف منطقه مسجد می خواهیم که هرگونه کارتون خوابی را که می شناسند به ما معرفی کنند تا بتوانیم به آن ها کمک رسانی کنیم.

وی افزود: به علاوه هر کسی نیز که می خواهد با کمک مالی با این کمپین همکاری داشته باشد می تواند به صورت آنلاین اقدام کند. این بودجه برای تأمین امنیت ، نگهداری ، غذا و مواد مورد نیاز برای اطمینان از ارائه بهترین خدمات ممکن به میهمانان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. هر دلار حساب می شود و ما از حمایت شما قدردانی می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha